timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.20. 09:50:31 (2081
Felhasználói profil
11.90 @ 206
"Honnan tudod hogy 6200 a tíltás? Egy homályos fényképből? 5 perc alatt átalakitom neked egy gyári 1.3-as motronic tiltását akár 7000-re.(más kérdés hogy nincs értelme..."

Én úgy tudom ezeken a régebbi BMW motorokon az elosztóban volt a röpsúlyos tiltás. 
Re: (2041)
válasz erre 2007.03.19. 15:59:54 (2055
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Azzal, hogy a kispókban a súlypontot előbbrevitték sokat rontottak a tapadási esélyeken. Egyébként akármilyen motor is van benne, ez így nagyon izzadtságszagú konfig. Tákolmány.
Sokkal szebb megoldás lett volna pl egy turbós Porsche motor +  kitámasztókerék !  
Re: (2041)
 ave
válasz erre 2007.03.19. 15:14:50 (2045
Felhasználói profil
12.88 @ 175
2.5 literes motor turboval 250 loero minimum kell legyen, kulonben inkabb mast kellene csinalni, nem motorokat.

Henegerenkent 2szelep, 2.5 liter, ....  gyors saccra lehetne siman(!) 400 loero.   Lehetne!   De nincs annyi, messze nincs.  Nemhogy 500.
 
Re: (2041)
válasz erre 2007.03.19. 15:10:33 (2044
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Akkor is keresztbe kasul fog menni és az nem jó, mert a 201 méter 241 lesz amig végigér 
Re: (2041)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.03.19. 15:07:49 (2041
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Mér én vagyok nevetséges?
Honnan tudod hogy 6200 a tíltás? Egy homályos fényképből? 5 perc alatt átalakitom neked egy gyári 1.3-as motronic tiltását akár 7000-re.(más kérdés hogy nincs értelme...)
A zt nem mondtam hogy 500 Ló,de ahogy ismerem ezeket a motorokat 250-300-350 ló akár házilag suftniban is elérhető egy akármilyen turbó segitségével.
Na most ha arra gondolok hogy a 325 turbo Tökolön 8,3-at ment,(E30 1280 kg)pedig 'csak"300 ló,akkor egy kispók ami 450 vagy max 700 kiló(mittudomén! csak tippelek) akkor könnyen kiszámólható hogy mégis 7 körüli időt megy,ami annyit jelent hogy legfeljebb Schuszinak nem lesz félnivalója,a többiek legfeljebb hátúlról nézhetik ahogy ide-oda farolgat elöttük.
Nem kell ezt túlmisztifikálni fizikai képletekkel,egyszerüen életveszélyes a gép.

A régi diesel polski is benzinesre akarta cserélni már egy párszor,mert ugye a dieselben van nyomaték,de véges,ráadásul ha gyorsulást akarunk produkálni le kell röviditeni a váltásokat mint egy SUPERMOTO-n...

Nem a gumicsikorgatás a lényeg,ez nem FWD auto ,hogy marha erősnek tünik amikor indulásnál tehermentesítődnek az első kerekek...

Kiváncsi leszek ha megkapja a neki való gumikat,meg esetleg hátracsapódás gátlót...szerintem van benne kraft. 
Re: (2036)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!