timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2006.12.29. 23:38:41 (216
Felhasználói profil
11.54 @ 197
http://www.youtube.com/watch?v=dicB7bCho08 /bocs ez nem ide valo Mosolyog /,de ha ilyet össze lehetne hozni  az nem lenne rossz Mosolyog  
Re: (213)
válasz erre 2006.12.29. 23:25:24 (214
Felhasználói profil
13.76 @ 169
pedig 3 kovácsolt dugattyú olcsóbb mint 4  Széles vigyor  
Re: (213)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.29. 23:18:21 (213
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En nem varok tul nagy fejlodest A1-ben. (persze iden se vartam!  Kacsint )
Realisan egyebkent ha en tudtam 12.9-et menni egy Charade GTti is siman tudhat ilyet, megiscsak 4szelep/henger.
De szamolhatok teljesitmeny aranyt kobcenti alapjan, pl. POS autojabol, ugy is kijon tobb mint 200 loero.

En mondjuk csak 4 hengeressel kezdenek, meg ha 1 liter alatti is. 
Re: (207)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!