timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.04.11. 13:01:47 (2692
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Legközelebb kapsz kárpótlásul 20 méter előnyt a rajtnál! :-) 
Re: (2683)
válasz erre 2007.04.11. 12:25:47 (2687
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Most épp azon tanakodunk egyik haverral, hogy úgy néz ki, mintha az első 1/4-es sebességmérő fotocella jelével mérték volna az 1/4-es időt.  Lehet, hogy rosszul kábeleztek ?  
Re: (2683)
válasz erre 2007.04.11. 11:34:37 (2685
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Rilex Leon

Ha hallgattál volna rám, akkor nem álltál volna a gépátvételen 3 órát, csak 2-t a sorban .
Továbbá az elején tudtuk hogy valami nagyon nem kerek az időméréssel. Megaztán styílingra simán kirakhatod hogy mit tud a gép, hogy ne lógj ki

Inkább csomagold be szépen estére az én drágaszágomat, újra renault alkatrész az Unoban , az előző beszart DD

Jah és hozzad a filmem, este kiszaladok érte preshopra.


Jah Atti majd kárpótol téged, csatahalyón vagy a vízben, te választól DDDDDD 
Re: (2683)
válasz erre 2007.04.11. 10:54:51 (2684
Felhasználói profil
16.10 @ 139
U.i.: Miért van az, hogy ha az ember simán csak egy prezentációt tartana 10 embernek, akkor visz két laptopot, ha az egyik megdöglik ott a másik, visz két töltőt, meg plusz feltöltött akksit, hmm? Akkor egy picit nagyobb szabású rendezvényen ezt miért nem lehet körültekintőbben megtenni? Nem hiszem el, hogy más versenyen ne lennének nehézségek, de az, hogy a bejutás 1 óra volt - az, hogy a 4 sávban befelé jövő autók között bejussunk - annak sztem semmi köze a számítógépek lehalásához, ez egyszerű elcseszett szervezés. Ennyi.

(Láttunk már olyat, hogy 3 helyen kellett megállni, és mégis gyorsabb volt, első helyen hány jegyet és milyet? Ok, fizess, nála van MINDEN címlet, nem lepődik meg ha valaki 5000-rel fizet ki 2000-ret és simán ad vissza, majd utána a következő adja az előre kikészített karszalagokat, hiszen az első átkiabál neki, hogy hány kell, a harmadik meg ellenőrzi, hogy felteték-e bár erre nincs is szükség. Ez így kb 40sec, 10sec, 5sec plusz amíg átgurul legyen teljes idő 1 perc, de akkor sokat mondok 4 soron 60perc alatt 240 autó! Előttünk kb 50 állt, de lehet, h sokat mondok és ez volt egy óra! ) 
Re: (2683)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.04.11. 10:47:02 (2683
Felhasználói profil
16.10 @ 139
EZEK A hivatalos idők?!
Milyen meglepő, hogy kicsit nehezebb autóval - kb plusz 40kg - 4 tizeddel jobbat mentem, mint eddig valaha! Valahogy ez elég hihetetlen számomra...

A csatahajó fennmaradása meg rohad nagy küzdelem blabla annyira nem kell, kerestetek Ti szépen ezen, miközben NEM NYÚJTOTTATOK SEMMIT!!!!
Illetve de, egy nagyon szar élményt.... három óra sorbanállás és 3500Ftért az járt, hogy kaptam egy olyan időt, ami talán stopperrel mérve pontosabb lett volna.

Remélem lesz benned annyi, hogy mindenkit kártalanítasz, vagy legalábbis teszel valami korrekt felajánlást. Tudod kik neveztek, ők a következő versenyen elég ha csak a belőpőt fizetik, vagy bármi hasonló dolog. Ez a legkevesebb egy 'csatahajótól'!!!! 
Re: (2659)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!