timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.09.28. 11:09:22 (30611
Felhasználói profil
13.77 @ 156
"Szep eredmeny, Normantol.   Mitol javult ennyit?"

koszi
Nyaron minden szombaton es vasarnapon reggeltol-estig a kocsit fejlesztgettem.

- konyebb lett (650kg nelkulem)
- tapadast is sikerult osszehozni (1.91 olcso utcai 165/65R13 gumikon)
- a gyujtas es a karburatorok beallitas is ugy tunik most nagyon eltalalt
- a valtasok is jol osszejottek, annak ellenere, hogy egy 36eves technikaval nem konnyu gyorsan valtani (a videon hallani is, a reccseneseket a valtasoknal, hogy nem tetszik neki a dolog)

 
Re: (30451)
válasz erre 2008.09.27. 22:17:42 (30464
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Én sem értem, hogyan lehet az utcai 165/65R13-as Dayton hátsó gumikkal 1.91-es 60 lábat húzni? De mégis tudja! Széles vigyor  
Re: (30451)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.27. 22:08:55 (30451
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szep eredmeny, Normantol.   Mitol javult ennyit? 
Re: (30433)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!