timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 POS
válasz erre 2007.06.01. 16:10:23 (4240
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Pedig igaz a 9-10G körüli terhelés.
Az Air Race közvetítésénél több alkalommal is kitették a G jelzőt (mint az F1 -nél) és bizony ott is többször láttam 9G körüli értéket. Másrészt a Besenyei Péter egyáltalán nem nagyzolós típus, inkább szerény, és ő is ilyen értékeket szokott nyilatkozni. (most egy gyors google kerseéssel pl ezt találtam: http://www.esztergom.hu/wps/portal/archiv?docid=PISI-6WML7N )
A vadászpilótáknál meg inkább az a probléma, hogy nekik minden irányban előfordulhat komoly G terhelés a harc közben, műrepülésnél viszont meg lehet tervezni a forduló irányát. ( honnan-hova mehet a vér). Meg azt se felejtsük el, hogy egy 600-700kg-os gépet ( szárnyakat, sárkányt) 10G-re tervezni jóval könnyebb, mint egy 10-15 tonnásat. 
Re: (4236)
 ave
válasz erre 2007.06.01. 15:36:13 (4237
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat biztos ami biztos en megneznek egy g logot egy ilyen repulesrol azert.  
De az full gaz, hogy kiderul, hogy a vadaszpilotak pocskoszoruk a murepulokhoz kepest. 
Re: (4236)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.06.01. 15:06:50 (4236
nagyon off de mar engem is marhara duhit ez a média hazudozas, hogy direkt vagy véletlen...ki tudja....ma a slagerradioban hir volt a red bull air race-rol..és azt taglaljak hogy 10g-t is kapnak egyes kanyarokban erre a pipi kozli hogy osszehasonlitas képpen a vadaszpilotakra max 5g hat.......................... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!