timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.07.21. 16:54:31 (48625
Felhasználói profil
9.78 @ 238
és azt gondolod,hogy a valeo szerkezet erősebb?
mert kétlem...
max a Sachs-al volt valami más probléma.... 
Re: (48621)
válasz erre 2009.07.21. 16:23:42 (48622
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Helló!

Nekem hidraulikus a kuplungom, elvileg önbeálló. A holtjáték is megvan, a munkahenger zsír új.
Tavaly csinálták, már az első alkalommal gyanús volt, a motor gyárilag 450Nm, most az isten tudja mennyi, de nem bírja. Nitrózni is szeretnék majd, de így nincs értelme.

Üdv:$ 
Re: (48621)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.07.21. 16:03:37 (48621
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Én is ott csináltattam és ugyan ez volt a jelenség! Én sach szerkezetet cseréltem ki valeora és a kuplung bovdenon állítottam visszáb, hogy ne emeljen ki olyan hamar és azóta pipec!!
Üdv!  
Re: (48620)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!