timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.09. 22:53:42 (63053
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Igen, nagyon keményet megy a Polo, de beszéltem pár emberrel, aki már átnézte alaposan és egyöntetűen azt mondta mind, hogy egyszerűen felelőtlen és életveszélyes a gép.
Hiányzik a fél alja, a merevítés szót nem ismerik és a könnyítés érdekében tulajdonképpen már az egész kasztni csak egy vékony lemez burkolat, mert mindent kiflexeltek belőle.
Amúgy jópár rendezvényen épp ezért nem is engedték őket indulni, nem merte bevállalni a szervező.

Ez után az elváltós futam után nem sokkal motort is cseréltek benne, mert azért csak nem úszta meg. utána valami R32 turbó, vagy mi került bele, de nem mentek olyan jó időket, mint az 1.8-al. 
Re: (63018)
válasz erre 2010.06.09. 09:41:23 (63021
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Ez de kemény!Tényleg úgy tol 9.8-at,hogy elváltás miatt első kerékre áll! Hö?  
Re: (63018)
válasz erre 2010.06.09. 09:32:20 (63019
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Ja, 2:55  -től van a futam. 
Re: (63018)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.09. 09:31:55 (63018
Felhasználói profil
12.73 @ 178


Erre gondoltam. 9-es idő elváltással. Széles vigyor  
Re: (63017)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!