timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.21. 11:53:43 (63368
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Nagyon várom már a kompi visítását! Cool
Azt már meg sem merem kérdezni,hogy a csővázas Camarotokank mit kéne mennie,ha egyszer összerakjátok majd..... Szemforgató  
Re: (63367)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.21. 10:31:50 (63367
"Darth Vader" (bár szerintem kevés ez ahhoz, hogy Vader nagyúr nevét viselje) , szóval a T/A inkább show car, mint versenyautó.  Talán pro street-ként lehetne inkább besorolni, bár egy igazi pro street általában elöl is csővázas, de ennek elöl megvan a gyári bölcső stb. , csak a hátulja van szétvágva. Azonkívül a motorháztetőt kivéve az összes katszni elem a gyári rajta, semmi könnyítés. Így összesen kb. 1700 Kg az autó. Amikor először kivisszük, akkor kezdődik az a hangolás, ami minden friss autóra jellemző. Először majd örülünk, ha a gyermekbetegségeitől megszabadulva végigmegy rendesen a pályán. Utána majd lépésenként finomítjuk, és a végén remélhetőleg megy majd jókat. A "jó" ennél az autónál a 8-as idő lesz...hogy ez most 8.99 vagy 8.6-7-8 azt nem tudom. Majd kiderül.  Ha jól összeáll, akkor ragasztón brutál lesz, aszfalton meg finomkodni kell vele.  A feltöltő miatt sokkal érzékenyebb a tapadásra, mint pl. a Nova. Ez az elmélet, aztán majd meglátjuk mit hoz a gyakorlat. Azt tudni kell, hogy ez az autó a látvány miatt is lett olyan, amilyen...nekünk akar reklám lenni, ezért látványosnak kell lennie, hogy vonzza a tekintetet, csillogjon-villogjon stb., sok fénykép készüljön róla, mert az nekünk jó. Mindamellett valahogy azért mozognia is kell azért, hogy ne legyen égő menni vele.   
Re: (63365)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!