timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.30. 16:44:11 (65918
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Az az igazság a motorszámot mindenképp megakarom tartani.
Mert ugye ha más a motorszám, az elárulja hogy G13B és nem G13BA, egy betű a különbség. Meg a 33 lóerő, és akkor már átalakítási engedély meg fékeket nagyobbra alakítani, meg ilyesmik, mert ugye hiába swift motor, erősebb mint a sima 1.3
VIszont ha a motorszám egyezik, akkor fejtetőre is állhatnak akkor se tudnak mit tenni, hiába villog a twin-cam felirat Széles vigyor
Neked mikor lép pályára a gép? Nem jössz le évadzáróra gurulni egyet?
Nem láttam még előben menni az Audidat Szomorú
Viszont tegnap volt Spindler Józsi az Audival, jó volt nézni Mosolyog  
Re: (65906)
válasz erre 2010.08.30. 16:13:18 (65910
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Hát pedig többe és még menni se fog úgy mint egy gyári GTi. 
Re: (65906)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.30. 16:07:33 (65906
Felhasználói profil
14.77 @ 157
tegyél bele 1.6 ot GTI hf-el sztem, nem hiszem,h 100nál többe kerülne...na ha abba raksz chippet meg leömlőt meg rendszert akkor egy kicsit más lesz a szitu...ezzel ne csinálj semmit, inkább spórolj kicsit...sztem... 
Re: (65898)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!