timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.01. 16:25:24 (66110
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi! :-)
Így van, az enyém nem vti/ivt/vtech, sima D16A9 blokk felújítva (dugók, csapágyak), könnyített lendkerék, kipuff, szívósor, emelt sürítés, tengelyek. ToyoR888-at használok, ehhez képest a 60 lábak elég szarok: 2,3-2,4s :-(
Az osztrák cerka tényleg nagyon ütős, annyit láttunk, hogy B16A2, ITR váltó, szívósor, leömlő, aztán ki tudja, hogy milyen okosság lapul még benne...
 
Re: (66038)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.01. 07:03:39 (66038
Felhasználói profil
13.40 @ 166
grat. a 2. helyhez.
az osztrák crx gyórs volt nagyon, nem lehetett megverni. tudsz róla valamit?
milyen 60 lábak sikerültek neked? toyor888? a tied nem ivt/vti ugye?? írj róla pár sort....

 
Re: (65994)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!