timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.02. 08:27:02 (66162
Felhasználói profil
13.40 @ 166
kevered szerintem. mi a k20 motorasra mondtunk 12-es időket.
ez 13.6 körül ment. attól függetlenül nem tudom hogy szabályos e motor.
mindegy jövőre szabályos motorral akarom utolérni Széles vigyor  
Re: (66112)
válasz erre 2010.09.02. 07:29:08 (66157
Felhasználói profil
14.03 @ 156
2 bar körül van, próbáltam már lejebb engedni, de ahhoz a moci gyengének bizonyult, eddig ez tűnik a legjobb beállításnak...
Igen, lehet, hogy van az osztrák cerkában vmi okosság, mert múltkor néztem rajtjait, az elindulásai alapján nem gondoltam volna, hogy 13-as idő megy.  
Re: (66112)
válasz erre 2010.09.01. 19:53:47 (66113
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Miért? mit megy? 
Re: (66112)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.01. 16:50:59 (66112
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Mekkora nyomáson használod a toyot? Pff b16a2!? Ahoz képest durva meg gyanús is. Vagy stroker vagy igényesen elrejtett nitro... Szerintem. 
Re: (66110)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!