timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.02. 13:18:44 (66191
Felhasználói profil
14.03 @ 156
195-ös gumesz, lehet, hogy 14-es és keskenyebb jobb lenne, de arra gondoltam, hogy ha még fejlesztgetek egy kicsit, akkor a moci teljesítmény majd felnő hozzá... 
Re: (66165)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.02. 09:25:44 (66165
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Milyen széles a Toyo?
Nekem is az volt a bajom a "széles" slickkel (195), ha leengedtem annyira, hogy jó legyen a rajt, akkor 200 méter után már érezhetően visszafogta, ha meg volt benne 2 bár, akkor elforgott.
185/55 R15 Brigó potenza re 040-el 2.292 volt a legjobb 60 lábam. És nem hiszem, hogy könnyebb lenne az autóm, és még gyengébb is. Szerintem egy keskenyebb jó gumival nyerhetnél kb 2 tizedet csak a rajtba, és utána is hozna. 
Re: (66157)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!