timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.02. 13:22:55 (66193
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Az a baj, hogy pl. Tökölön, ugyanezzel a  nyomással 6500-7000-ről kellett már indulnom, hogy ne fogjon vissza, még fújnom is kellett bele.
Sztem kicsi, kevés, sovány a nyomaték és ezek a gumeszok nagyok hozzá...:-(
 
Re: (66167)
válasz erre 2010.09.02. 10:25:25 (66170
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Nekem mindegy volt hogy r8 vagy utcai gumma, mindkettővel ugyanaz volt a 60 láb.... 2,3-2,4 
Re: (66167)
válasz erre 2010.09.02. 10:13:31 (66169
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ez gyári váltóval?? 
Re: (66167)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.02. 10:04:59 (66167
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én a 195ös r888 és a szintén ekkora vágott michelinemet is szigorúan 1bar alatt használtam. Szívón és túrbóson is és mind a kettővel 2,1es 60lábak voltak. Ált. 0,7 körülire lőttem be hidegen a gumit, de ez csak az én tapasztalatom.
Mosolyog  
Re: (66164)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!