timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.13. 17:13:22 (66805
Felhasználói profil
15.01 @ 149
ez jó én ugy jkártam hogy kaposújlakon 2x tudtam menni 14,7 et és azota ugy fejlödök hogy a mostani legjobb időm 15,8 volt Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
de hát a részvétel a fontos Széles vigyor
Re: (66802)
válasz erre 2010.09.13. 16:50:34 (66804
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen, tehát egy bizonyos szint után feljődni egy autóval, amiről azt gondolja az ember,h már minden a legjobb benne nagyon nehéz lehet, legalábbis azt gondoltam, de ezek szerint mégsem... Széles vigyor főleg, ha még maradt 3 tized az autóban... 
Re: (66802)
válasz erre 2010.09.13. 16:45:48 (66803
Felhasználói profil
11.80 @ 189
a 13.0 lacházán volt 
Re: (66802)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.13. 16:45:25 (66802
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Képzeld amikor 2 évvel ezelött az S4-el Tökölön mentem 14.1-et, rá 1 hónapra pedig 13.0-át (3-szor is egymás után) ez mekkora fejlődés volt Szemforgató persze ez felett már minden javított idő = szorozva négyzeten ár. Szomorú  
Re: (66790)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!