timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.09. 11:22:09 (68225
Brutális a vas, gratula!  
Re: (68199)
válasz erre 2010.10.09. 00:08:07 (68220
Bazze ez nem szar. 
Re: (68199)
 RT_
válasz erre 2010.10.08. 22:57:19 (68219
Felhasználói profil
10.20 @ 227
Grat Etelkának, Neked meg megint  bejött az élet Mosolyog  
Re: (68199)
válasz erre 2010.10.08. 20:39:14 (68202
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Amúgy itt mennyi egy mérés? Dynoprojectnél kicsit húzós sztem... 
Re: (68199)
válasz erre 2010.10.08. 20:37:43 (68201
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Aztakurva,brutális teljesítmény,viszont hatalmas a hajtáslánci veszteség,közel 29% ha jól számolok.Mitől ilyen nagy? Fordulatszám miatt? 
Re: (68199)
válasz erre 2010.10.08. 20:33:28 (68200
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ez igen mocskos 2.0 szívóból! Gratulálok! Kacsint  
Re: (68199)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.10.08. 20:24:40 (68199
Felhasználói profil
11.20 @ 193
talán így látszik: 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!