timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.23. 19:38:33 (68959
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mar elkezdtem,hogy legyen valami komolyabb dolog a motorterben. A dieselekre ugy latszik mashogy hat a gravitacio.
 
Re: (68948)
válasz erre 2010.10.23. 18:31:16 (68950
Felhasználói profil
15.01 @ 149
és akkor az ennyém 1280kg+én 130kg Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Zokog  
Re: (68948)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.23. 18:20:26 (68948
Felhasználói profil
12.80 @ 173
A te autódnál még az enyém is nehezebb! Ez komoly? Széles vigyor ez dúrva... Széles vigyor Az 1.8T pedig lazán lehet húzni tovább...mint 300-330Le!!! Sztem kezdj bele...mutasd meg mit tud egy 1.8T...mert VW 1.8T  ről nem tudok...pedig nem kis potenciál van benne!  
Re: (68929)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!