timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.08.04. 16:43:00 (71571
Felhasználói profil
12.66 @ 181
A 4.2-es audi jó lenne csak az a baja hogy az alumíniumban fut az alu dugattyú  a hengerek közel vannak egymáshoz . Nem bírja el a turbósítást a blokk. Fel kéne perselyezni de kicsi a blokk falvastagsága a hengerek között. csak 4 az 1-be persely a megoldás ami kicsit macerás.Valószínűleg  Farkas Isti azért  perselyezte 3.4-esre mert  így adta neki ki. Ehhez a furat lökethez lehet kapni kovácsolt belsőt. BMW fronton biztos van vasblokk ami alapból erősebb.
 
Re: (71570)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.08.04. 11:28:55 (71570
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én nem értek hozzá mint tudjuk, de csak kíváncsiságból amit sokat gyártottak 4.2 Audi motort azok nem jók erre a sportágra?Sokszor válogatták be év motorjának meg ilyesminek amerikán át európában...stb.

Vagy a BMW 4.4 vagy 4 literese? Ezekből lehetne 1000 feletti a litert elnézve, kérdés hogy miért nincs ezekből sok turbósított modell?Ilyen van ugye ti jobban tudjátok BMW-sek sokmindenben 740, 540,840, X5......

Érdekelne kíváncsiságból.Drága vagy a blokk gyenge vagy mi?

 
Re: (71569)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!