timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.21. 16:00:36 (73298
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nektek meg a hátulról tekerős 600 ló felettiek szárazon is kemények fater :-D 
Re: (73296)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.07.21. 12:17:04 (73296
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Vizes pályára motorcsónak verseny való.

Komolyra fordítva a szót, veszélyes, és nagy kockázat. Főleg olyan országban, ahol nincs meg a gyorsulás több évtizedes kultúrája. Ott az egyes  versenyzők "jogosan", (a szükséges versenyszellemhez hozzátartozva) kardoskodnak az érveik, a jobb  nyerési lehetőségeik mellett.
Ez rendben is van, és érthető is, de ilyenkor a felelős szervezőnek kell megálljt parancsolni a felfokozott állapotban lévő versenyzőknek.  Így van jól, azért hogy lehessen verseny legközelebb is.
Rendezői- felelős oldalról komoly kockázat a jövőre nézve.Ezt mindenkinek meg kell érteni, el kell fogadni, hiszen érünk versenyzőkért, és nézőkért  van. Nem pedig azért, hogy a szervezőt, felelőst bármi nemű anyagi előnyhöz juttassa. Azt kell látni, hogy ez neki se jó. Mosolyog


 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!