timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.05. 15:38:09 (73790
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Teljesen egyetértek Braunnal. 
Re: (73777)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.03. 22:00:49 (73777
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Nem.Ne küld haza.Ezért is írtam a másik helyen,hogy a profi kat szigorítása biztos,hogy visszafelé sülne el.Mivel már a profi,és street kategória külön választását is szokniuk kéne,ezért a profi biztonsági előírásait nem kéne egyszerre behozni.Pláne,hogy itt a profik közül kevés olyan szintű van,mint pl Lacházán.Értem ezalatt az elért időeredményt.Igen,lehet,hogy streetben vicces autók vannak.De talán azért nem jön be a street autók java,mert a könnyített,slickes,plexis,együléses,tréleres autókkal nem tartja fernek a dolgot.Amúgy,hány % profi,és street az indulók között?Nézz végig sztmikin a füvön.Hány gyárilag is jó adottságokkal rendelkező autó lapul?Mennyivel lesznek hátrányban az osztrák (profi)hondák pl,ha profiban kergetik egymást az első helyért?A szabályokat pedig publikálni kell,időben.Az a baj,hogy Te fentről nézel lefelé,ami nem baj,csak emiatt nem érted amit próbálunk elmagyarázni. 
Re: (73776)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!