timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.19. 21:23:10 (74369
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Kérdeztem Mextől hogy melyik oldalt akar menni a Superfinale-ban....azt mondja neki mindegy, de a bal oldala olajos a pályának....válasszak én....mondom nekem jó az olajos oldal, mert úgyis betonról megyek, nyomja csak onnan ahol már megszoktam hogy cikkcakkban megy mellettem....és talán örültem hogy ha nincs ott olaj akkor esetleg nem jön nekem.

P4 döntőbe jutásért a végén a célvonal előtt befordult a kocsija orra felém 200km/h felett, olyan 330 méternél?... mikor az 5.-et váltottam...remélem sosem jön nekem senki.

Jó verseny volt, döntőre tekerhettünk volna a kocsin, de fene sem gondolta volna hogy csak egy arasznyival nyer a végén 0.03-al....mert a reakció időm olyan volt mint fiatal koromban :-)

Szoktam kérdezni hogy láttad Mex futamát?....bármi a válasz....én nem, csak fehér füstöt :-) 
Re: (74368)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.05.19. 14:15:04 (74368
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Elméletileg igen,de úgy itélték meg a bírók,hogy nem folyik belőle,és mehet. 
Re: (74366)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!