timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.06.05. 18:58:32 (74456
Felhasználói profil
14.88 @ 152
Eddig nemtaláltam nyomát hogy ki fújt valahol. Igaz hogy a cooler eresztet, ahogy a gyári cupra coolerek szoktak, de szerintem nem annyira hogy ettől lett a baj. Csak chippelve volt (1,6bar max). Nemtudom mi történhetet... A tengelyt a filterből szedtem ki.
Így van, már keresek is eladó 1756ost vagy 2056ost Mosolyog
Csak nem olyan szétterjedt mint a 2260as Hö?  
Re: (74455)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.06.05. 15:24:12 (74455
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Kémeim jelentették... :P Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor   Át kell ellenőrizni, hogy nem e fújt ki valahol a gyári csövezésed...az lehet a gyári turbó veszte... illetve 1.9 2.0 barnal többet nem nagyon szereti... akkor már érdemes egy 1756vk vagy egy gtb2056 ot felrakni... 
Re: (74454)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!