timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 21:39:09 (74940
Felhasználói profil
14.93 @ 153
az a 0.2-s reakció is azért van csak, mert fix időzítésű a rajtgép, és betanulható, hogy már a sárgara indulj el, azaz gyakorlatilag az a zöld
de már vagy 2-3 éve leírtam, hogy egy f@szság ez így

ha véletlenszerű késleltetés lenne benne a sárga után zöldre váltásra (pl 0.5-3sec), hamar megszünnének azok a 0.2-s (űr)idők

ugyanúgy, ahogy azt ir hogy jó lenne ha nem csak fastcar lenne gépátvevő kb egyedül, aztán azért kell reggel közel egy órát ott dekkolni, na meg a stage-elés is maga lehetne sokkal gyorsabb

mert azért az sem normális, hogy simán 4 órát is lehet sorban állni, sőt akár 5-t is

és akárhogy is nézzük, azért régen Hring-n 4 órán át volt a kvali 20-24h-g és az alatt simán mentél 2-3x akkora sorban VIP-s csókoskártya nélkül is, hogy a box-k mögött 4-5-6 auto széles sorban álltak
és motorosok ott is voltak közben, meg a sponzoroknak reklámidő

....és hogy mégis sokkal pörgősebb volt az egész 
Re: (74862)
válasz erre 2013.10.10. 02:23:37 (74863
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Te meg miről beszélsz??????
Pontosan én szoptam a legnagyobbat ezek miatt a bevezetett kategóriák miatt!!!
Állnak a garázsba az autók:
B corsa V6
Vw derby
Lipu corsa
usw..
De ha mindenki megtalál a faszsagaival...
Akkor majd meglátjuk marad-e a F1 feeling..
Üres kategóriák...és ugyanaz a 10-15 profi...
Stb 
Re: (74862)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.10. 01:53:01 (74862
Felhasználói profil
13.87 @ 156
Nem értem miért kell minden évben vkinek (wolf) a feje tetejére állítani a kat.okat.

Szerintem ha új arcokat akkarunk ebbe a buliba akkor őket fogja leginkább vissza riasztani az hogy csak azok fognak nyerni (márpedig azért megy az ember és nem csak az időért) akik évek óta versenyeznek és tudnak min 0,2es reakciót...

Legyen súlyhatár és az eddigi katok ahogy idén év elején meg lett beszélve.
Időhatáros verseny is van MO-ban akinek az kell menyen oda aki viszont kitűzött cél (kat) alapján csinálta az autóját az meg menyen oda, minek kéne két egyforma verseny jeleg.
Az meg hogy időt számolgassak meg mérjek magamnak meg fékezzek vagy butitsak az autón azért hogy 14 alja legyen és ne 13 teteje az egy vicc lenne...

Arra, hogy vkinek vmi 5let kipattan a fejéből és ezért fel kell borítani mindent kat, egy kicsit unalmas már...

ÉS igen ez a sport pénzbe kerül (én se vagyok egy gazdag gyerek) akinek erre nincs pénze (technika sportra) az ne csinálja!!!

Nekem ahhoz, hogy legyen egy olyan autóm ami a saját katjában jól szerepeljen ahhoz nekem is le kellett mondanom a minden hétvégén buliba járásról és az állandó "mekizésről"...

Na mind1, Kohári-úr azt mondta időben szól (novemberben) így lesz időm vagy tovább tervezni vagy teljesen más verseny sorozat után nézni.... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!