timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.10. 17:45:25 (74894
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Igen.

Ezért beszélgettet minket itt Zoli, hogy mindenki leírja amit gondol.
Meg ezért jó ha minél hamarabb megvan az új rendszer, vagy a régi marad bemondás.

Majd kialakul melyiket mennyien támogatják. 
Re: (74885)
 glo
válasz erre 2013.10.10. 15:57:34 (74886
Felhasználói profil
14.10 @ 174
Senki nem mondta, hogy AP3-ba kell menned ha 12 alatt mesz, zoli azt irta, hogy a quali idod alapjan leszel belerakva egy profi katba... 
Re: (74885)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.10. 15:53:04 (74885
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Jövőre 11.x-et tervezek menni,ha bekerülök emiatt AP3-ba (2100 ccm alatt awd/rwd)kb abba is hagyhatom a sportot.

Gondolom nem kell ecsetelni egy 1.6 8v RWD és 2.0 16V AWD közötti fejlesztési potenciál különbségeket.

Kvázi ugyanennyi pénz lett volna építeni bele egy 2.0 16v motort,de én streetben akartam versenyezni,mert oda való az autó,trélerezni se lehetőségem,se pénzem nincs.Most már nem fogok másik motort építeni,ez 100%. 
Re: (74884)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!