timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 20:53:08 (74927
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mekkora ccm-ed van?
Én is unom P4-et...kevesen vagyunk...jobban bejonne a feltöltött P3...ott sokan lennénk 10-esek vagy 9.9-esek...de 2-3 tizeden belül ha megemelne Zoli a P3-P4 közötti ccm-et vagy 2500ra....nem akarok se 500 kilós autóval versenyezni 1 katban, se sokezer com-el, de 2x akkoraval sem mint az enyem

Nyomjuk ezt...akkor legalább 1 Profi kat tele lenne...és 10 környéki idokkel.... 
Re: (74918)
válasz erre 2013.10.12. 15:52:20 (74919
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Én még mindíg nem értem miért nem fogsz fejleszteni, vagy miért írjátok, hogy nem fogtok fejleszteni. Senki nem akadályoz meg, hogy fejlődjetek vagy fejlesszetek, a lehetőség adott ki nem akar gyorsabban menni??? Nem értem. Ha nem akarsz, akkor nem kell fejleszteni valóban lehetőséget megadná egy idő alapú kategória erre is és így is nyerhetsz, ezzel egyet értek. DE kérdem én ki az aki szereti ezt a sportot meg a gyorsan menést és azt mondja, hogy ja akkor én nem hozom ki az autómból a maximumot, mert nem kell... szerintem ilyet csak az mond aki különben sem fejlesztene. Nekem fura ilyet hallani Széles vigyor .
Egyébként Zoli is ezt írta hogy a street autókat az idejük alapján lehetne besorolni egy reális profi kategóriába(mondjuk ez kicsit ha belegondolsz olyan mint egy idő alapú kategória).
 
Re: (74918)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.12. 14:32:25 (74918
Felhasználói profil
10.53 @ 219
Nekem sem lennének szimpatikusak az időalapú kategóriák, mert  nem lenne motiváció további fejlesztésre, (pedig lenne még hova, előre, és nem visszafelé...),  eddig sem kevés energia, idő, pénz lett arra fordítva, hogy az eddigi évek alatt szépen kitaposott, kiforrott (leggyorsabb) street kategóriám élmezőnyében is megálljam a helyem. Az összes kat-ban arra törekszünk, hogy a legjobbak legyünk, és azt minél tovább megtartsuk, ha összejön, ez lenne a cél évek óta jelenleg.

A magasabb street kategóriák összerakása a profikkal nem tűnik rossz ötletnek, de ne már abba a kat-ba menjünk mi srteet-ek élből ahová alapból (CCM, FELTÖLTÉS, HAJTÁS) is tartoznánk (AP4 jelenleg esetemben AS8-ból) pusztán idő alapon (mert a jobb idő a versenyző egyéni érdeme leginkább /pénz, energia, idő, rutin.../), hanem legalább az egyikből engedjünk kicsit, kompenzálva a gyári súlyt, utcai gumit...tehát AP3 lenne a jogosabb nálam, pl., még a 9-es gtr-el, porsche-val szemben is (mert fele annyi költség... sem kell, hogy elérje azt a szintet egy AP3 profi, csak ők felrakták kicsit a mércét jelen esetben, de ezért ne ők szívjanak már, mert akkor nem jönnek ki...)
Tehát ne menjen azért a legnagyobb street kat. a legnagyobb pro kat-ba élből, mert ott már nagyobb elvárások, jobb idők vannak/lesznek azért, leegyszerűsítve a pro katok-ba a streeteket  eggyel lejjebb kéne sorolni CCM, vagy FELTÖLTÉS, vagy HAJTÁS alapján (legalább az egyik alapján lejjebb!!!), mint ahová alapól tartoznának, számolja ki mindenki, hogy ez mennyire életszerű a saját kat-jában, sz.tem eléggé azonos lehet...

Pl.: Ha jövőre valamilyen oknál fogva (vagy véletlen most mindegy) menne valaki egy 8-as időt AP4-ben, akkor azt meg év végén száműznénk a dragster-ekhez, mert már ott is megállhatná a helyét az ideje szerint..., vagy egy másik pl.: full utcai turbós Hondával sem mentek olyan időt még, mint a pro kat-ban ( jelenleg Kis Gyuri) a szívó Hondával, tehát őket is össze lehetne tenni, csak mérlegelni, kiszámolni, megvitatni, szavaztatni kéne a dolgokat...

Maradhatna az olcsóbb nevezés pénzdíj nélkül, a drágább meg "soronkívüliséggel" és pénzdíjjal
ugyan úgy mint eddig. Egyből fel lennének töltődve rendesen a felsőbb kategóriák...

A 200m-es népszerű hungaroringi versenyekből is több kéne 2014-ben legalább 2-3, külön +pontokért a seb-idő rekordokért, mert ott jobban kiegyenlítődnek a csaták, sokan is voltak, jó volt nézni Tibi bá-t a super final dobogón a szívó RWD-vel a dragster-ek közt.

A super final pont elég idő alapúnak, mondjuk a felsőbb kategóriának van jelenleg, de lehetne a közép mezőnynek is ha van rá igény (medium final)..., a másik ötlet meg hogy a közönség nagyobb része tényleg nem várja meg a döntőzést, mert elég későn van, azt lehetne, hogy előrébb hozni az egész döntőzést pl.: 14-tól, és ha még marad idő a végén utána, akkor az a következő verseny kvalifikációjába tartozna, így a kvali. lenne reggel, délelőtt és este a döntők után már a következő versenyre, (úgy is általában korán reggel, és este lehet a legjobbat menni) és főidőben lehetnének a döntőzések...amikor a legnagyobb létszám van kint.

Versenyenkénti díjkiosztó: elég lenne félévenként, vagy évenként is, nézni összetettet és az alapján ennyi, kupából már van elég, én jobban örülnék, ha legalább a következő versenyre nevezést lehetne nyerni cserébe, vagy minőségi verseny olajat (akár 1 litert Széles vigyor )

A street kat-ba is még többen jönnének (nem magamról beszélek), ha nem néznék a motorszámot, (bár én még nem láttam, hogy nézték volna) típus azonos ccm bevallva és ennyi, /műszakin sem nézik/ de ezt sokan nem tudják, /én se biztosra/ és ezért nem jönnek., mert azt hiszik, hogy nézik... (többe kerül a hivatalos bepapírozása, mint maga a másik motor... Kacsint
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!