timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.15. 12:54:33 (74988
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Ha jól tudom a hivatalos street rekord 6.5,egyébként pedig Amerikában már 7.9-nél járnak street legal Nissan GTR-rel.
Tudom,nem Amerikában vagyunk,ez Magyarország,itt soha semmi nem lesz street legal bla-bla.
Csak érdekességképpen írtam. Széles vigyor  
Re: (74920)
válasz erre 2013.10.12. 21:26:26 (74935
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nézők szempontjából...tegyük fel motorosok nem jönnek.
8-14 402m qualy, 14-döntők.Latjak a nezok is.Közben meglesz a 201m idosorrend is.402 döntők utan aki benevezett 201m döntők is :-) Profik is kihulnek addig, ha oda neveznek...

Vagy újabb ötlet...a 402m ugymarad mint eddig...döntők 14től....a 201m utána idoalapu kategóriás egy másik bajnokságban...

Zoli?

Így kiprobalhato 1 éven at a 201 idoalapon mindenki egyben....de mellette a 402 ugyanígy marad...

Ez is egy verzió...lényeg a 2 döntő autoke és az egész nap autoke...

Vagy 402 módosított, 12 sec alattiak profiba, P3 határ 2500ra, 14től döntők...201 utána a régi kategóriákban....van sok variáció, de legyen döntő napközben is a nézőknek hátha bejön...

Na uj verzió megint :-)))))) 
Re: (74920)
válasz erre 2013.10.12. 18:25:15 (74922
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Eleve volt szó hogy 2 tized csúszás beleférne, ez megengedné neki is hogy ott csúszkáljon egy 10-es körüli katban. Engem az motivál hogy a legtöbbet hozzam ki a kocsimból de magamnak(persze szeretek nyerni vagy közel lenni de ezt csak szerencsés plussznak veszem) én akkor is kemintem versenyezni ha tudtam hogyha nem tojik be velaki(vagy több valaki) akkor dobogó közelébe sem jutok, és én szoros versenyben szeretek nyerni, lehet én gondolom rosszul.
Egyébként 9-es gépből nagyon ritka hogy összejön 8 vagyis tavaj ritka volt, de még a 10-esekből is döntős szinte mindenki...
Igen mint írtam valóban egyet értek azzal hogy egy ilyen beosztással nem KELL fejleszteni hogy valaki nyerjen, és ez bizonyos szinten rossz fényt vethet a sportra, de a döglött kategóriák és a nygon ritkán izgalmasak döntők egy két kategóriában sem valami fényes látvány...
És mint mondtam igen Az lenne a legjobb ha maradhatna minden ahogy van, de az is egy szégyen hogy év végén fel tudsz egy összesítésben úgy állni a dobogóra hogy OB-t nyertél igaz végíg egyedül voltál a kategóriádban. És mint mondtam ez nem annak a hibája aki megy és jól megy, de szerintem nem is dicsőség neki. Én így gondolom.
Még annyi hogy szerintem aki fejleszt az akkor is fog akár milyen kategória lesz aki meg nem annak csinálhatsz akár milyen kategóriát (de akkor legalább legyenek telei, izgalmas döntők)...
 
Re: (74920)
válasz erre 2013.10.12. 18:06:05 (74921
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem kár erőltetni ezt a 201m-t meg a ringet. Kicsi hely,rossz tapadás,201m meg kb semmire sem elég.

Most épp elfértünk,mert volt vagy 20-30 autó,nem 150 versenyző mint kkl-en.

Ha nekünk kellene választani,a versenyek 80%-a kkl-en lenne, max 1-2 kihelyezett 402m-es futammal. Ezt nem azért mondom,mert nekem közel van (350km oda vissza),hanem mert jelenleg annak a pályának a legjobbak az adottságai hely,tapadás,stb vonzatában.
 
Re: (74920)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 16:12:17 (74920
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Sztem arra gondolt norbi ami elég sok csúcs kategoriás street gép álma ,hogy egy 9.9.ha becsúszik 9.7-9.8ig még megeshet.de utcai szabályoknak megfelelve kb esélytelen jelenleg 9.2-9.3as gépet csinálni.a 9-10sec közötti katba lehet be se férne a 8közé egy 9.8al ha minden komoly gép kijön.ha viszont marad a mostani szinten 10.2 akár stabilan szórhatna.avval pedig a 10-11sec között elvan.de nincs motivácio a 9.9-re.
én is a 201m látnám a jelenlegi kategóriák csiszolásával ,hogy többet kéne eröltetni.ami a versenyzőknek is izgalmas és néző szempontból is jó lehet.
pl. ha lenne 3-4 ring egy évben mellette a lacházi versenyeken is lehetne külön 201-es döntőket szervezni ami mondjuk napközbe lenne amikor a nézők ott vannak és látják.és az beleszámitana egy külön 1/8ados sorozatba. gyorsan pörögnének a döntők utána még lenne 402 kvali és késő délután a döntő.utána egybe  dijátadó.
hova lett a 6-8-10 éve kint lévő néha 5-6ezres tömeg a ringről.ok,hogy akkor nem volt drift meg ennyi autos rendezvény,de kedd éjjel kint volt több ezer ember és nem voltak ilyen komoly gépek mint most.10alatti 201m nagyon jónak számitott.
a 402-es versenyekre pedig azt a 2-3 kategóriát amit összevonnának és megszünnének a helyére lehetne idő alapú kategória próbábol.de ha jol emlékszem 2006-ban volt olyan,hogy 13-15-17sec kategória.
meglehet próbálni ujra és kiderül ,hogy lenne elörelépés... 
Re: (74919)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!