timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2014.09.03. 08:28:15 (75333
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akivel én eddig beszéltem,ők is ezt preferálták. Nevezzük amatőrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetőleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatőr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idő ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következő versenyre is.

Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedő utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/időben,mind pénzben.

Technikai sport,aki stock autóval szeretne első lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.

Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán Mosolyog  
Re: (75332)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2014.09.03. 07:14:51 (75332
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mikor két éve átalakítottuk a szabályokat - Westdragrace sorozat - ugyanezeken a kérdéseken rágtuk át magunkat, sok versenyzőt megkérdezve.
A forgalmi szerint ami biztosan megállapítható a gépátvételen az a típus, szín és alvázszám.
Sem a köbcentit, sem a lóerőt, sem a súlyt, sem sok esetben a motorszámot nem lehet leellenőrizni. Akkor meg minek a szabályzás?
Nem is Steet-nek hívjuk a kategóriákat, hanem Amatőrnek, nincs szükség érvényes műszakira, csak forgalmira, könnyíteni egy elemet lehet, motorcsere, stróker elfogadott, kipakolni nem lehet. Ezeket lehet ellenőrizni (nagyjából).
Ugyanez volt a gumik témája is. Nálunk lehet mintás slik.

Tudom-tudom, mi lesz az utcáról beeső gyári autókkal, meg utánpótlás, meg stb.
Lehet süketelni, de ha végignézzük a nevezőket 200 autóból 10 gyári, aki már valamit épített az autón, - motor, kuplung, váltó, futómű - az szeretné megmérettetni magát, és a vasat.
Tegyük a szívünkre a kezünket, ez technikai sport, pénz kell hozzá, nulla Forintból nem működik, és erre azonnal rájön mindenki, már a belépő és a nevezés is visszafog.
Ez a törekvés, hogy szorítsuk át a Profi kategóriákba a csak kicsit átépített autókat kútba esett, lássuk be, a profi kategóriákba már ütős autó kell, és az rengeteg pénz, idő, odaadás, és ezt kevesen engedhetik meg maguknak.

Tehát felesleges olyan szabályokat megalkotni, amit sem betartani, sem betartatni nem tudunk.

Ezt az amatőr-street kategóriát jobban elsimítaná az időalapú kategória, de ez meg a fejlesztéseket fogná vissza meggyőződésem szerint, valamint a fejekben a headsup van, nem a bracketelgetés, hisz kezdetektől ezt szokta meg mindenki idehaza.

Nálunk befér a gokarttól a dragsterekig mindenki, van ellenfél, versenyezhet, felállhat a dobogóra, nincs teszt kategóriába félre tolás.

Természetesen pár szabályon  lehetne javítani, változtatni nálunk is még, de nem tervezzük.
A motoros kategóriákat is átszabtuk rendesen, volt balhé kezdetben, sok önös érdekkel, de belátták, nem csak róluk szól a verseny, fejlesztettek, és felzárkóztak, ma ismét a dobogóra kerültek. Motornál egyszerűbb a helyzet, ha van lehúzató, meg nyújtott villás, akkor nem utcai, ennyi.

Vannak olyan hangok, hogy elmaradnak versenyzők! Na és? Eddig nem maradtak el? 2005 óta járok rendszeresen ki versenyezni, előtte csak nézőként, kik vannak még a pályán akkoriból? A legkevésbé a szabályok riasztottak el komoly versenyzőket, inkább fordult a világ, más lett a hobbi, változott az anyagi helyzet, család, gyerek stb. Nézzétek végig az itteni dragbázist és a régi versenyeredményeket! Én el szoktam rajta csemegézni, és jól esik visszaemlékezni versenyzőkre!
A 2005 ben kitört rendezői háborúban sokkal több versenyzőt veszítettünk, mint a szabályrendszerrel, véleményem szerint arra kell törekedni, hogy ez még egyszer ne következhessen be.

Hosszú voltam, bocs Pironkodik Pironkodik

 
Re: (75331)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!