timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.01.30. 15:01:44 (779
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ékszíj leszedése az miért jó? 
Re: (770)
válasz erre 2007.01.30. 10:09:13 (776
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Szerintem abban a kategóriában, ahol ő indult, nem lehet speckó drag gumikat használni. Érdekes lenne tudni a célvonali sebességét is, abból sokminden kiderülne. 
Re: (770)
válasz erre 2007.01.29. 23:49:41 (772
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Jol hangzik, de egyreszrol az 500-600 loero es a 12.02 nem jon ossze. En vagyok 500-600 loero es kb olyat megyek mint a Sanya. Masreszrol az en tapasztalataim szerint annal a sulynal ahol en mozgok (1600 kg korul es ennel az Eclipse sem nehezebb) 50 kg minusz kb 1 tizedet jelent. Ez persze csak egy okolszabaly. De igy is 400 kg-ot kellene konnyitenie a jarmuvon, hogy 11.2-ot menjen, ami azert nem lenne egyszeru...

Felre ne ertsd nem ellenseges a hangvetelem, inkabb csak egy kicsit ketkedo. Ugy gondolom, hogy szukseg van az olyan extremitasokra amit Sanyaek kepviselnek, en inkabb csak a hataron vitatkoznek ami szabalyozza, hogy meddig is lehet elmenni... 
Re: (770)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.01.29. 23:34:42 (770
Ehhez a gyari vagy epitett kocsihoz szeretnek hozzafuzni valamit:
Az egyik munkatarsam par evel ezelott eleg komolyan versenyzet, gyorsulgatott, idekint. Most mar csak kocsikat epit. Amikor mondta, hogy 12.02-t ment a Eclipse GSX-el, egybol mondtam neki, hogy a Sanya 11.2-nel tart es az "csak" egy 1.6-os motor es elsokerekes. Egybol jott a valasz, hat mert valoszinuleg az teljesen ki van pakolva... Mondtam neki persze, hiszen ugy sokkal jobb idoket lehet menni. Azt mondta, hogy O nem fogja kipakolni a kocsijat, (minden benne van) mert az mar dragsternek szamit...

Nyert par dijjat es volt jopar ujsag cimlapjan. 5-600 LE korul van az eclipse, de esze agaban nincsen konnyiteni rajta. Erdekes meglatas, ugy latszik, hogy itt mukodik.

Click to see full size!

2005ben en is mentem a futamokon, de mivel lattam, hogy ertelmetlen olyanokkal versenyezni akiknek joval erosebb a kocsiuk es meg ki is van pakolva...
Megprobaltam a kipakolast, ekszij leszedeses modszert, tenyleg szamit, nem is keveset. Azt tudom, hogy ha nem lehetett volna konnyiteni az auton akkor tobbszor mentem volna versenyezni meg ha a donto kozelebe sem kerultem volna. Tudom, hogy ez csak egy velemeny, de vajon hanyan gondolkodhatnak, gondolkodhattak igy? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!