timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.01.30. 23:22:06 (836
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha figyelted a sved Syclone-os esetet Amerikaban, ott semmivel nem jobbak az uj rekordok befogadasaban.  Mosolyog
Angliaban tudom, hogy ugyanugy ketkedve fogadtak, amikor tobb mint fel mp-t faragtak az R5 GTT 1/4-es rekordon.

Szerintem piszokul beletalaltal, hogy a gyari motor belso, gyari leomlovel, es szivosorral futott olyan idot, amit kesobb sem sikerult sokkal uberelni specibb cuccokkal sem.
Szerintem nem csoda, hogy joparan ketkedtek. 
Re: (832)
 POS
válasz erre 2007.01.30. 23:18:49 (835
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Hát épp ez az, én is komoly embernek tartalak, pont ezért nem értem mi a nehezen értelmezhető ebben. Le van írva, hogy : "Az egyedi karosszériával rendelkező épített autók minden esetben egy kategóriával feljebb sorolandók." Erre te : "Most ebben hol van az hogy nem vághatom le a tűzfalnál az elejét és csinálok full alumínium futóművet egy csőből készült tartóvázra."

Mint tudjuk, az autó gyárilag önhordó karosszériával rendelkezik. Tehát a futómű tartója a karosszéria része. Tehát ha ezt csővel helyettesíted, akkor egyedi karosszériát kapsz. Nem tudom mi a nem tiszta ebben. 
Re: (832)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.01.30. 23:10:06 (832
Felhasználói profil
13.58 @ 164
Azt hiszem komoly embereknek tartjuk magunkat akkor szerinted ez a megoldás.Hasraütünk és megmondjuk.
De lehet hogy csak én vagyok ennyire maximalista és szeretném az egyik maganemében alegjobb autó megépíteni a Bocival.

De mostmár mint nagyon sokszor rájöttem hogy sajnos csak magamat húzom mindig fel mint tavaly év elején, hogy ilyen autóval 12.9-et nem lehet menni és hogy csalunk meg minden, mégis ez év végére teljesen elfogadott lett sőt a paliék meg is döntötték az időnket nem is kicsivel.
Nem akarok senkit sem bántani de sajnos ez MAGYARORSZÁG ebből is látcik.Ez pont olyan mint az MNASZ vagy a politika.... 
Re: (829)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!