Zoli, ezt ne már... nem csak a gumin múlik a fékhatás és a fékút, hanem pl a féktárcsán is.
Amin a gyári állapotnal is kisebb féktárcsa van fent -mert súly-, miközben adott esetben a gyári teljesítménye 2x-re van hekkelve az autó, meg fékszervó sincs benne -mert szintén súly-, az szerinted mennyire "jól" tud fékezni?
Szerinted pl a gyárak miért tesznek nagyobb egyre átmérőket ahogy nő a motorerő ugyanazon modell különböző motorvariánsainál?
A faszi meg fórhándredéjgtín-t mondott, amikor feltoltak ketten Ave-val kezzel a trelerre. A hangosba aki bemondta talan felreertette a szot, nem hallotta az n betut a szo vegrerol, az pont eleg
Vmi hutoventit mondott meg most hirtelen nem tudom miket amik kb 20-25kg-k rajta osszesen, de 100kg biztos nemvannak, mert ezeket leszedve mar trihándred-s sulyt mondott.
Egy idoben konnyen lehetett motort cserelni, rengeteg Lada-ba kerul egy idoben igy Fiat TC motor, hajtas meg eleve nem szerepel a forgalmiban. Szoval belerakhattak akkor is a 1.9TD motort akar, es ez igy hivatalos is lett.
En ugy tudom, hogy a gyarinal jobb kornyezetvedelmi normas motorkodu motort most is belerakhat barki az autojaba a megfelelo engedelyeket kikerve, szoval a gyari Euro sehany helyere mehet(ett) a Euro1-s is akar, de az annal ujabb is. Regadot kell meg bekohogni, ha eltero ccm savban van, de asszem az 1.6-1.9 az egy savban figyel, plusz uj forgalmi, uj stb
Aztan utana azt meg lehet berhelgetni kinek hogy teccik...
Egyebkent amikor 1 eve vettem egy 1.6 16v Marea motort, azt is eppen akkor epitettek at 1.9JTD-re hivatlosan. Szoval lehet ugy is Syncro, hogy eleve benzines volt es Syncro hajtasu, mert padlolemez lehet ez miatt eltero, aztan kikertek a dizel atalakitasra a zengedélyt a pógármesteri hivatalból a Jenőtő' , aztan a Euro0-s 1.8 8v benzin motor helyett belefigyelt bele egy Euro2-s vagy ujabb 1.9TD egyseg, mivel ujabban mar nincs kisebb ccm-s dizel. Na itt a ccm sav is tuti azonos igy regado se valoszinu hogy van.
Na Te csitt, tavaj aprilisban csak miattad mentem ki az eves rizskalyhameetingre megnezni, hogy a notingrevzlájk mikent szalad vegre "rendes" motorkent (csigasitva) tickout:
A 2. injektorhidat lehet direktben csak az E85-re is kotni, es akkor nem keveredik a benzinnel, pl x rpm, y vizhofok... vagy akarmi alapjan az ECU atvalt arra a tablakkal egyutt.
Azert ne zavarjon az az kis apro dolog, hogy vilag nemelyik felen kb barhol tankolhatsz E85-t, sot jelenleg is van etanol a benzin fedoneven arult egheto kotyvalekban. Es ott sem a NASA-tol szerzik be az ehhez megfelelo mindenallo flexibilis "benzincsovet", csak lehet nem az 1 palcast hasznaljak, me' jóa', meg az folyo(kilo)meterekent 0.05 EUR-l óccsóbbabb
Erre szerintem akkor kerult sor, amikor az egyik onjelolt streetfighter motoros elhasalt a celvonal utan es egy ropke egy-masfel oraig szedtek ossze az embert meg a motorja darabjait. Hat, az anyja akkor biztos csuklott... emlexem, nem kicsit futyultek a nezoterrol, volt mento meg minden.
Eleve ugye csak 4 ora volt az egesz "kvalifikacio", aztan ebbol ~masfel ora piheno, es akkoriban meg hatul 3-4 szeles sorban alltak az 1-s boxtol a lelkes amatorok, mentel kb 2-t akkor, ha nem volt semmi, meg az Aquapark-tol allt a sor, eleve az volt masfel ora, amig elpotyogott a delikvens a bejaratig. Mondjuk e miatt is sokaknak ment el a kedve ettol, iden mar nem volt ekkora sor, evek ota egyre rovidebb, ami egy szempontbol nem baj, csak...
De azt sosem ertettem, miert nyitjak ki a kapukat 6-kor ha csak 8-kor kezdodik az egesz
A csucs a 2006-s aprilisi Tokol volt, az 5.5ora volt ket menet kozott a sorban...
Ez igy jol hangzik, csak en eddig ennel min egy nullaval nagyobb arakat hallottam erre, nem ritkan szorzotenyezovel is megbolonditva.
Pl auto elektromos uzemure atalakitasaba kezdett egy ismi, es ott mar csak papirozas is volt egy 7 szamjegyu osszeg, es meg akkor is belekotettek abba, hogy hatde a gyari fek az vakuumos, ez meg nem az, na beraktak ra egy vakuumszivattyut ra, ujabb kor, hatde ez nem gyari... es akkor ott volt a vege a dolognak ugy ketto-kettofel megaforint korul jarva, mert a kekkopenyes vegre megmondta neki, hogy csinalhat barmit, sosem fog atmenni, mert csak.
Ez mellett azert nem hiszem, hogy pl anyazasra meg a kioktasokra, fikzasokra feltetlenul szukseg lenne... akarkitol is jon
Attol sem lesz komoly.
Sot, ez igazabol sosem lesz az, mert tul nagyok a koltsegei ennek "komoly" szinten. Sponzor kb nulla, "komoly" szinten meg csillio ammo egy evad meg akkor is, ha alig hullik szet az autoban vmi
Korulnezel azt lathatod, hogy meg az autosportok csucsat, az F1-t is ezert butitjak egyre vissza mostanaban. Annak ugyanis semmi ertelme sem lenne ott sem, hogy 2 max 3 csapat versenyezget egymassal, tobbi meg elkorozget 3-4 korhatranyban, masodpercekkel lassabb koridovel.
Pl MS 7x lett F1 VB, abbol 5x egymas utan. Akkor azert kisse lapos lett az egesz F1, mint sport
Nekem ugyanez a gyari, de nem vagyok tole elajulva.
Nem ertem gyarilag is miert nem a 284-s cuccott tettek mar ra minimum, amikor mk2-bol mar a frutti 1.9-s dizelen is az van...
13"...pfff
Uccara talan tegyel ra vmi 15" vagy 16"-s felnit, aztan akkor majd nem fog kapirgalni annyit. Persze nem ijen konszern juzer extrem egzotikus 165-s meretben
Nem utolso sorban az ala rendesebb feket is lehet tenni, ennyi jedihez azert meg uccara lebutitva sem art vmi ami meg is aliccsa a bodet
Nemtom ez miert "akkora" ervagas, ha eccer tobbseg eleve meghivott lenne... a 7k tok normalis osszeg, szerintem. Ha tudnam elore, hogy akkor dolgozok-e eppen avagy nem, siman elmennek ra fizetosen is.
"Teszt" nem lesz egyatalan, mittomen az mivot az.
Szerencsere ment a bowling is 2-3m-re amit nem szivacsgoloyval meg papir babukkal jaccanak, meg idonkent ki-be nyitogattak a gokart palya fele nyilo "erkely" ajtot is, es akadt amikor sikerult ezt 10sec alatt 2x is produkalnia a masik, bowlingozo es gokartozo tarsulatnak.
De minek kellett ra az a turbonyomasbuzeralo a wastegate-re, ha csak a gyari 0.8bar-s nyomas kellett a juzernek?
Ha latja, hogy betolt 1.2-re is, pedig nem kene, akkor meg a f@szé kuldi neki akkoris...?
Nekem ez vhogy santit.
Nem hiszem hogy igy eroszakkal kene megcsinalni, hogy meglegyen a Pro kategoriakban 8 indulo... inkabb azon kene elgondolkodni, hogy "magatol" miert nincs meg evek ota egyikben sem a min 8-s tablicsku.
Ooo, igazad van, a T kategoria 1700-tol indult es 1747 a legnagyobb kiadott sorszam, aminek eredmenye van a listaban. Azert a segget foldhoz veregetne a tobbi kategoria, ha azokban csak fele ennyien is lennenek az indulok. A Pro-k meg foleg, van ahol 1 (egy) meg 2 (ketto) nevezo van, ott akkor mit "er" egy 1. hely? LOL
Muha, ezt azert ne mar. Lehet ugy is nezni, hogy vki a szabalyok szerint versenyzett, vki meg ugyanezen szabalyok sajat ertelmezese szerint vett modjan. Amikor felhivtak ra a kis figyelmet, hogy ez igy khmkhmkhm am, akkor mar hadd ne az legyen a szemetnek beallitva vegul, aki betartotta azt, amit egyebkent mindenkinek ovas nelkul is be kene tartania. Ezmiezmá?
Ennek a normalis modja az, ha vkinek vmi nem 100% tiszta, akkor az a vki elobb(!) odamegy a versenybiro(sag)hoz, hogy ezt vagy azt lehet-e igy vagy ugy, jol ertelmezi-e, nem utkozik-e szabalyzatba, nem pedig utolag(!) nyekereg, amikor mar megovtak, hogy hatdehatdehatde o ugy gondolta, hogy ez vagy az igy vagy ugy meg "belefer" ebbe. Nem, akkor ecceruen LQta.
Ennyi erovel ki lehet menni vissza az utcara, ott maris nincs szabalyzat, nincs mit betartani, meg mi alapjan ovni. Az gyoz, aki igy vagy ugy elobb odaert a kovetkezo lampahoz a sajat kazanfedele alatti technikajaval es ugyessegevel.
Aztan ott nincs ovas meg foleg nincs vitazas. Max elobb-utobb raszallnak a rend eber orei megint az aktualis illegal helyszinekre.
...szerintem.
Tudod azert kivancsi lennek, ha Rusty nyom 3x burnout-t, DCS Andi meg "csak" 2x, es Rusty nyer lokharitohosszal, akkor vajon allna perpill ez a tortenet...vagy egy akarki tokismeretlen ellen bukozza a dontoben a tovabbjutast ez miatt. Na?
OK, ez is egy velemeny. De... ha eccer vannak szabalyok, mert vannak, akkor azt kell betartani, es foleg betartatni, AKARKIROL van is szo. Kulonben ertelmet es foleg hitelet veszti ez az egesz "szabalyosdi" meg a verseny maga. Azert lehet max 2 burnout, mert 2 lett meghatarozva es nem 102. Lehet kicsinyesnek mondani, de ha ezt le lehet tojni, akkor vki majd vmi mast ertelmez kicsit szabadabban es erre hivatkozva majd akkor azt is lehet hagyni pont ugyanennyi erovel.
Amin a gyári állapotnal is kisebb féktárcsa van fent -mert súly-, miközben adott esetben a gyári teljesítménye 2x-re van hekkelve az autó, meg fékszervó sincs benne -mert szintén súly-, az szerinted mennyire "jól" tud fékezni?
Szerinted pl a gyárak miért tesznek nagyobb egyre átmérőket ahogy nő a motorerő ugyanazon modell különböző motorvariánsainál?