ha szívó lennél igen, őszintén bevallanád hogy nem 2.2, hanem 2.5 alatt kicsivel és kész, benne vagy még a kat-ba-> AS3, DE
turbós vagy ami rögtön kilő a feltöltött katba (AS7) és még ott van az a fránya kotró hajtás amivel meg is érkeztél az AS8-ba, de ha jól értelmezem a szabályokat még STREET vagy
jah.... közben nekem is leesett hogy valami félre ment..
pusztán azt szerettem volna megtudni hogy már az új s4 (mert tudom hogy az ) lökössel törték meg vagy még elötte....de közbe levágtam hogy az egy 2010-es poszt volt azóta már megjavult és ez egy "friss" lökös.... ennyi
szvsz idén még az volt a szabály hogy egy utólag turbós de MNASZ-nál licencelt autó, lehet street és 1 kategóriát emel 1-1-ben mintha street lenne....ergo thomas jó helyen ment...jövőre persze most már kérdéses. de majd Zoli megmondja a frankót
valaki volt kint egy fekete épített hayával, ha az ő volt, de nem tudott futni, mindig megadta magát a technika, egyszer rögtön elindulás után, egyszer pedig 100m-nél adta meg magát a a gép, én ennyit láttam..
jó nap volt, érdemes volt kimenni már korán, akkor még azért lehetett látni mindenkit, a merci például csak akkor ment, mert folyamatosan hibákkal küzködött...kicsit hideg volt, de nem bántam meg.
Gratulálok mindenkinek aki rekordot döntött és persze Sanyinak az újabb KOE győzelemhez
hát igen...furi volt látni, hogy mikor leesett az eső estefelé hogy a hondák a ragacson 70m-en már 4. 5-et húzták és csak pögött és pörgött és pörgött....
igen ő volt...nagyon kemény a verda...beszélgettem vele... 84 x 94 - 2331 ccm dupla weber ..."panaszkodtak" hogy a féklámpa mellett a belülről felcsapódó kövek szétverték a fényezést, olyan dudor volt a lemezen hogy beszarsz...
volt még egy turbós is de az nem volt meggyőző, komoly karburálási gondjai voltak