Volt meg vmi mas affer is, hogy volt, aki indult, pedig nem nevezett, ezert aztan kiovni sem lehetett, mert elvileg igy ott sem volt, de vegul megis helyezett lett. Meg, hogy burnout 4-5x by DCS, aztan ul be a benevezett drajvör. Elobbibol nem lett semmi, utobbibol igen. Hat nemtom...
Es azt ki ellenorzi, hogy a nevezo valoban megfelel-e jelenlegi allapotaban az orszaga street legal akarmilyeinek? Levizsgaztatsz vmi koppgyari akarmit rendszamra, aztan masnap atepited vmire, ami mar nem lesz ott sem street legal.
Es ha vki angol rendszamu autoval nevez, de nem angol allampolgar, akkor o hova szamit? Az auto rendszama szerint biraljak el vagy az allampolgarsaga szerint? Ott a magyarhoz kepest szinte akarmit rendszamositani lehet... lehet meg ezt ize Chevy Nova bigyot is.
Ez a street legal rendszamos dolog a KoE-n a melyik orszag szabalyai szerint ertendo? A rendezo szerint, vagy ahonnan jott a nevezo? Mert pl lehet vmi street legal pl Angliaban, de itt azt az NKH paros labbal rugja ki mar a parkolojabol is csupan ranezes alapjan vagy emelteti be a kockara zuzoba
Az a baj vele, hogy sok sor4 8v motornal eleve ferden all a gyertya, meg van ahol a motor sem pont fuggolegesen all, meg van ahol a gyertya furata bent sem a hengerfurat kozepen van, ez(ek) miatt, ha par fokban is ferden vannak annak a kutyunek meroszárai bent, mar szinte biztos felre mered vele a hengerfuratot, es akar egy 0.1-0.2mm-s atmero meres elteres a valoditol is atbillentheti mert motort a ccm hatar fole.
Gyorsulasnal pont eleg az is, ha csak abban a savban eros, ahova visszadobja valtaskor a valto attetele a motorfordulatot. Utcan ez mar nem minden esetben eleg jo...
Anno a Bociék elso 12.9-s idejeben is sokan ketelkedtek pl pont itt is, mert addig az volt az altalanosan elfogadott, hogy szivo 1.6-s vas 12-s idot marpedig nem tudhat. Es lam, megis.
Jaj, Zoli, megis hol neztek valaha motorszamot? Sehol. Van auto, amin eleve olyan helyen van, hogy kb endoszkop kell hozza.
Es ha nem frissitette azt az oldalt mar 2 eve, es az egy masik motor volt, akkor mi van?
Na es, aszondja pl beleprobaltunk egy masik veztengelyt vagy vmi es azert nem megy ugy meg a karburatorba lehet kellene mas fuvoka is, vagy szaraxik a kupplung es ovatosabban valt miatta... na, kiovod?
Ha eljon... vagy berak egy masik motort, aztan rohogve varja, hogy ovd ki 50 rudiert. Sot, ha volt egy kis esze, akkor nem a bepapirozott motor van berhelve, akkor visszarakja bele azt es meg abba sem lehet belekotni, hogy nem az van a forgalmiba vezetve. Nem ez lenne az elso ilyen auto... meg nem is az utolso
De azert nem jo ez, mert a jelenlegi formajaban ez konnyen kiszamithato es begyakorolhato, ha fix a sarga-zold kozotti ido. Az lenne a valodi reakcio ido, ha 3. sarga utan veletlenszeru idovel jonne csak a zold, pl egy 0-3sec intervallumban, nem az a lenyeg, hogy 2. stage feher lampa utan majd a starter ad a jelet es akkor arra elindul a fa onnan egy x sec kesleltetessel, de annak folyamata mar mindig egy fix metodus szerint zajlik le, amire mar ra lehet keszulni, ezert kiszamithato es begyakorlhato. Csakhogy k-ra senki nem azt a masodik feher lampat figyeli, hanem azt varja mikor villan be a sarga, akkor a kupplungot mar elengedi, oszt gyá. De ez igy a sargara ad valodi reakcioidot, nem a zoldre. Gyakorlatilag kb lehetetlen beugrani, hacsak vki nem mar a sargak elott indult el igazabol, vagy csorog mar elore lassan még a fotocellat pont kitakarva. Mert jelenleg a sargara elindulva, amire kikaparja magat az auto fotocella elol, mar zold van.
Hm, lenne ez tobb is ha tovabb elforogna, mert meg igazabol nem is kezd esni a nyomatekgorbe...
Mondjuk azt sem lenne rossz merni vhogy, hogy a kompresszor meghajtasa mennyi erot vesz el
Zk-n azert megy at, mert allo helyben terheles nelkul merik, amikor nincs toltonyomas. Csak itt volt aminek egy ugyanijen szituban azaz allva es uresben odarugva egyet is jott az alcafustje...
Remelem legkozelebb lesz hószán verseny is. Ez a kamionos dolog akkor öngól volt... 1-2 éve arrol ment itt a siránkozas, hogy jajmá ijen frutti 60 paripas 1.2-s Corsa-kkal nem kell kijonni, mert megy 20sec-t 1/4-n. Ez a kamionos ize mitol volt megis masabb? Mert nagyobb vas megy ugyanojan lassan? Fuuu
Motoros donto fomusoridoben 2 oran at nagyon kell am, amikor kb kiskutya kispocse sem kivancsi rajuk, all az autos sor a vilagvege halalfaszaig es onnan még visszafordulva kismillio induloval, plusz ha elindul majd meg jon a "profik" soronkivulisege, plusz a 2-3perc burnout meg a beallas, aaaa... kb mint Tokol egyik evben tavasszal (2007?), ott is azt sem tudtad eppen miert allsz mar 2 oraja, mert alltal ezert, alltal azert, alltal mindenert. Ez ugyanez lesz lassan, nem hiaba dudalt az egyik roman, masfel oraja ott alltak a delutani tobb oras allas utan este is
Nem hiszem akik most orakat dekkoltak a tuzo napon most tapsikolnak oromukben, hogy vegulis per kopf 2+2k-ert 3-4 orakat eldumalgathattak a haverjaikkal, mert ugyanezt lehet megtudjak csinalni mashol is tok ingyen is. Vagy osszejonnek egyiknel a lovebol bogracsoznak soroznek egyet azt hello. Autoik meg allnak ugyanugy, csak nem egy repter betonjan
Azt meg nemtom miert kell, hogy ezer decibeles repedtfazekhangu lakotelepebreszto dobokkal mennek egyesek, es meg revlimiten menocsavoznak is a sorban allaskor unalmukban, de biztos jobba all tole a cerka. Ja meg a 30km/h speedlimit is egy kisse szabadon ertelmezett dolog tovabbra is. Jott az a fekete talan roman rendszamu MitsuEvo es majdnem elb@szott amikor egy allo auto mogül leptem elo már este. Ugylaccik telleg meg kell varni, amig eccer szukseg lesz a helyszini mentokre es nem azert mert vki felborul a gyorsito savok valamelyikebol leszaladva, lasd pl a tokoli minirallyn kb ket honapja a fotos vs Lada esetet