Elsőre...utána egyre több lett volna a tapasztalat és a második felrobbantott moci után a harmadikkal meg világot lehetett volna verni :-DDD Jójó "csak" európát :-DDD
Csak úgy lehetne fixen profi kategóriákban versenyezni ha lenne szponzori háttér.
És akkor lenne 60 pofi versenyző és nem lenne foghíjas folyton a mezőny.
2008 óta amióta belecsöppentem ebbe ha mindenki aki akkor volt és akaik azóta jöttek profba ha még itt lennének, nagyon erős mezőnyünk lenne.
De pénz nélkül semmi sem megy.Engem is megfogna fél évre egy váltó vagy motor csere....mint volt is már ilyen évem.Most minden klappolt.
Nyugodt vagyok, csak elmondtam mit gondolok teljesítménynek. :-)
Fejlesztettem, készen vagyok jövőre, de annyira csak hogy lehessen 9 teteje.
Profi P4-ben idén nyertem mindenhol összetettet ahol elindultam, azaz begyűjtöttem amit lehet itt.
Már évelején mehettem volna 10.2-t, mert a slicket évközben tettük fel és a nyomást is csak folyamatosan emeltük, mert az volt nekem a fontos hogy egy picit gyorsabb legyek mindig mindenkinél.
Jövőre mehetek padlón idénykezdettől, legyen 9, hameg folyamatosan bírja a 9-et, mert elvileg kell neki, akkor egész évben menni fog és elvileg egyre több superfinalt is.
Jelenleg számomra többet ér egy egész évben menő autó még mindig, mint egy olyan mai 1-2x megy 8-9-et, utána félév szünet.
Azaz megnézem szívesen a kategóriámban ezentúl is a néha gyorsakat, ha évvégén előttem végez akkor gratulálok neki.
Én még nem próbálkozom azzal hogy 1x bírja ki és 9....én a folyamatos 9 híve vagyok, ezen fogunk dogozni 2013-ban, ha csak 9 teteje lesz akkor annyi, de azt elvárom az autómtól az összes versenyen.
Én a megbízhatóság híve vagyok, nem a néha ez van, néha az van mentalitású.
Mondtam régen hogy megyek 9-et.tartom is és fogok menni.incs változás.
Lássam Zoli folyamatosan és akkor elismerem és örülök neki.
Na írtam még valamit az éppen kedv szerint döntőztetett superfinallról....de inkább leszarom....legyen csak ennyi....amikor túl sok a kiesett a leggyorsabb 8 közül, akkor meg sincs tartva.Mert?...akik talponmaradtak megérdemelnék mindig....aki elvérzett vagy hazament úgy járt...
Enyémen is van 2014-ig vizsga, mert bankos autó, nem lehet kivonatni.Mehetek streetben nálatok?Vizsgára vissza tudok rakatni minden fém ajtót...stb :-)
A street az amire van forgalmi.Ott helyben senki nem fogja ezt piszkálni.
Örülj hogy minél több versenyző van.....a profi osztály sok versenyen halott, a street legalább megy.
De ha a streetet teljesen leszigorítod, akkor lehet kénytelen mindenki profiba jönni.
Fiúk, olyan kevés a profi versenyző hogy bárhol ahol nincs ki a dobogó pénzdíjért mehettek...nevezzetek profinak :-)
F1 Pityesz vizes kerékkel? Amikor ugye még mindig nem lehet kikerülni évek óta a kibaszott vizet beálláskor, ezt kb száz ember százszor kérte sokéve...
Már olyan erős a profi dobogó és a street dobogó hogy utcáról beesve szériával nagyon kecvés helyen lehet dobogóra állni....
Egy rendes stabil gyor autó meg drága.....drága hobbi ez, lassan évek kellene másodpercnyi faragásokhoz....2009-ben még 12-t mentem, most 10 alját...eltelt 3 év...9-et vagy megyek jövőre vagy utána....ez mehetett volna 1 év alatt is ha van keret.....
Nem lehet utcaival jól menni.
Főleg ott ahol gyorsan és könnyen lehet erősebb autót csinálni turbócserével, meg nyomásemeléssel gyári motorral....
Bár néhol annyira kevés profi van hogy egy oda való tuningmentessel is dobogózhat lassan az ember....
Viszont a 600LE és alattit meg fogja a ragacs és kevesebb kilóméterrel érsz be.
Pl Kunmadarason mindig kevesebb a célvonalim még akkor is ha jobb időt megyek mint Lacházán ahol az első fele ragacs.
Rábán csodálkoztam maikor mentem 10.8-at úgy hogy a rajt rossz volt és 220, a 10.2-m meg 218km/h Lacházán :-)))) Meg volt 10.5 212-vel madarason.Motorerőm meg ugyanaz...sőt a 10.2-re erősebb volt a gép, mégsem ment 220-at :-)
Tehát Godrat...a k.erőseknek lehet jó ez, de nekem pl összkerékkel elég ha a rajtban van max :-)))))))
P4-be beférsz, aztán mehetsz a 7.9-es Corvettel, 9.1-es Kharmannal, 9.5-ös kis Novával, Chevellével.....meg mittudomén.
Nem akarják a ccm-et feljebbhúzni hogy P3-ba beférjünk, vagy ccm határozni.
Tág kategória, sokszor nem jönnek ezek az az indok.Gondolom 2013-ban sem változnak a kategóriák.
Azaz itt sem jársz jobban mint A6-ban Fertőn...ne aggódj :-)
Hameg S8-ba beférsz ott GTR, Porsche is vár rád.
Azaz a leggyorsabb kategóriákba férsz be az Audival "csak", versenyezhetsz, de dobogós összetett helyezésre csak akkor vagy esélyes ha egész évben megy az autód kifogástalanul minden versenyen.
Nekem is így jött össze a P4 összetett első hely Kunmadár, MNASZ, Dragracing.
Volt amikor volt nálam gyorsabb, de az autóm ment az összes verenyen és egyre gyorsabban.
Ennyi.Ha kipakolt, ha sokezer ccm....mentem mindenki ellen, mindenhol.
Sok utcai autó szokott dobogót elérni ott, osztrák Ferrari, Z6, 997 biturbo.... :-)))))
Nyertem ott én is A6-ot versenyen és összetettben is annó amikor még utcai voltam. :-D
Akkor most hogy vége az évnek, örülök hogy feldolgozod az adatbázisba :-)
Legyen már rendes amit elkezdtél és a sportág krónikája összegyűjtve, hiánymentesen.
Ok?
Betonfal nem lenne rossz, 1-1 a 2 oldalra nézők elé, de a pálya közepáre sávelválasztónak sem lenne utolsó...
De tudom, drárga.Az első balhéig...erre nem lehet fejlesztási EU támogatást leszedni mint hivatalos gyorsulási pálya biztonsági berendezésre?Ötlet, nincs ilyen sport segítő pályázati pénz?