pontosan 13.7sec 402m, ezt a versenyünk után futotta, amikor ő még dobott rá pénzt a tuningra. nekem még mindig az akkori konfigom van. fel is hívtam a szezonzárón, hogy mit futottam, megint jött a duma, én mondtam neki: okey, rendben!! mivel még módosítottál és így mentél 13.7-et, akkor én is módosítok, dobok bele nagy spricniket, progit, és új kuplungot, mivel a 14.1-et csúszó fos 10V-s kuplunggal futottam, és 300-as sprigókkal, ami 3-ikban nyomatékponton igencsak becsörgést okozott, így játszanom kellett a gázzal, de sebaj, majd jövőre kiderül, hogy melyik lesz az ütősebb, és még mindíg nem fog annyiba kerülni a tuningom, mint neki...
de ha esetleg valakinek kétsége támadna, szívesen elgurulok az autómmal és szemügyre veheti, a fos kuplungom, és a 300-as sprigókat, és mehetünk egyet,ezzel is alátámasztva, hogy nem írok baromságokat.
az Emil trédéíje tökéletes példa, majdnem azonos ccm(dízel 2.5, benzines 2.2, súly dízel 1500kg,benzin 1610kg, azonos hajtás quattro, autómárka azonos),dízel költségvetés 300ezer, benzines 110ezer. végeredmény: 1,5 autóhosszal a benzines nyert.
nem dobálózok a kamu szavakkal, és nem is szokásom. az állításom helytálló
Emil? haha, amikor elkészült neki a 2.5 sor5 trédéí 200-a, mondták hogy így lenyomnak meg úgy lenyomnak, 250LE meg 500Nm, aztán amikor versenyre került a sor 1,5 autóhosszal vertem meg. míg az én módosításom 110ezerbe került, addig a korminak 300ezer, szóval szerintem szidhatom, mert ugyebár a súlybibi az, hogy nem csak majd 300ccm-el nagyobb a motorja, de még a 200-as 150kg könnyebb is mint az S4!!!
Akkor ennyi, van még kérdés?
akkor veszek kormit, ha azonos ccm-mel, és feltöltővel, vagy ugyanannyi vagy jobb teljesítményt hoznak ki versenyekre a dízelekből, mint a benzines autóból. szóval SOHA!!! addig meg csit legyen a munkagépeknek!
mert itt a környéken minden "krézi" tuningos trédéí simán lenyom egy ilyen benzines autót, mint az enyém(10 km-re van a Kréziműhely). amikor pedig a versenyre kerül a sor, akkor már kiderül, hogy mégsem annyi Le-s a kormi, mint ahogy mondták, meg most ez+az a baj, és a végén mindig előkerül a fogyasztás!!! pfff kéremszépen, ahol van teljesítmény ott fogyasztás is, és ez a fogyasztásos baromság egy gyorsulásnál ne okozzon már problémát!!. mondanom sem kell, hogy sajnos itt egyedül vagyok ilyen autóval, míg trédéí csodából jóval több. a dízel nem gyorsulásra való, és mégis betalálnak a trédéísek
persze az ellenszenvnek hosszú múltja van, egy páran tudják, hogy nem véletlenül van benzines autóm
azaz, amikor bent ült, akkor futott a Corvette 9.0-át, be lett kamerázva az autó, mint anno Pákónál, elötte meg kisz*ratták és böfiztették a "más" gyereket, no meg beinjekciózták dumával.... grrr
sziasztok!
ma este lesz a viasat 3-on a szezonzáró futamon kreált versenyük, brutál lesz, ja 22:05-kor kezdődik, lehet hogy a mai részben lesz, amikor a buzi srácot vitték a lengyel Corvettel
ha a tiéd a narancssárga Vems-es BMW, szerintem nem ment rosszul, nekem tetszett Taszáron is, ha emlékszel még beszélgettünk is, és jéggyorsulásin csináltam belső kamerást
nem kell foglalkozni velük, szerintem már bizonyítottak az Audik és fognak is, nálunk hasonló a fikázás, mert itt ahol lakom nagyon megy a dízel (trédéí) tuning, és egyedül vagyok itt turbóbenzinnel, és mindíg bizonyítani kell, hogy gyorsabbak vagyunk. Bár mostanában alábbhagytak a KRÉZI tuningos kormikkal, és nem találnak be
gagyi külföldiek? állásponttól függetlenül szerintem a 8.8 és a 9.0-ás idő nem gagyi a külföldiektől, ha pedig az, akkor mi magyarok nem tudjuk felvenni az ilyen gagyi eredményekkel a versenyt? pff....
"Nem a futott idö határozza meg, hanem a kasznin történt változtatások és könnyítések (hiánya).
Ha ezeknek megfelel, és az ember nem akar profi katba nevezni, akkor mehet amatörbe."
jól belekeveredtél, nézd meg a szabályokat, hogy bizonyos megfutott időlimit alatt már nem vagy amatőr, hiába vannak szériatartozékok, nincsen kipakolva az autó, stb..
ezen a véleményen én is osztozom pl.: felejthetetlen élmény volt Arkadiusz ellen gyorsulni (respect) az elődöntőben, viszont semmi esélyem sem volt, ha csak nem valami műszaki problémája lett volna. A8-ban voltam a széria autómmal a vtg corvette , és a vtg audi is ugyanebben, szal durván 300LE utcai felszerelés, a 900-1100LE-s dragokkal szemben
komolyan jó lenne változtatni, bár nem tudom ki gondolja ezt így vagy hasonlóan
az ilyen és ehhez hasonló kérdéseket az MGYSZ-nek kell feltenni, ha jól tudom a konferencián azt mondták, hogy november végéig pontosítva lesznek a dolgok
ne haragudj, hogy megkérdezem, Te tudsz jobbat? tudsz valami megoldást? elképzelés? milyen lépéseket tennél?
sok ember negatív véleményt ír, vagy erről vagy arról a szervezőgárdáról, mi lenne ha normális fórumozó emberekhez méltóan építő kritikát is írna valaki? ha ez így nem jó, akkor mi lenne a jó?
nem állt szándékomban senki megbántani. kora este óta olvasgatok itt(ekkor regisztráltam) és sajnos csak a zsörtölődés megy
szerintem nem a marakodásra fejleszt, hanem a versenyekre (csak gondolom), mindenkinek saját joga hol szeretne versenyezni, megmérettetni vagy képviselni magát, az autóját vagy az országát, ahol él. ebben nincsen semmi különös szerintem