Hello.
A weboldal pos.eltix.hu , de már egy jó ideje nem frissítettem, semmi értelem nincs rajta
A "számom" pos kukac eltix pont hu , írhatsz nyugodtan.
Meg a carstyling.hu -n is fent vagyok.
Szóval én meg alakítom vissza a belsőteret "szabályosabbá". A gyári tank visszakerült a gyári helyre, az akku visszakerült a motortérbe. Most már csak a motort kéne belalakítani a motortérbe
Még a végén belekerül a kárpit, meg a hátsó ülések és megyek a 'stock street' kategóriába.
Mosmá kijövök a Subaru mérés topicból, nem akarok offóni állandóan
"Azt mar tudod, hogy mi lesz, 1.3 vagy 1.6? "
Igen, az 1.6 lenne az igazi motor, bár megmarad az 1.3 tartaléknak.
Sajna közbejöttek érdekes problémák, amire egyáltalán nem számítottunk, meg decemberben nekem érvágás történt pénzügyileg, emiatt is indul nehezen a dolog.
Kis (...) átalakítás kell mindenhova, hogy mindkét motor beszerelhető legyen ( nem egyszerre ), még nincs minden készen.
Nagyon szarul érzem magam, ígértem mindenkinek mindent, dehát sajnos ez van.
Remélhetőleg 1 hónapon belül már menni fog az ótó.
A télen még nem hittem volna, hogy ennyi rossz közbejöhet nekem is. Sajnos állandóan alkatrészhiány, pénzhiány ( konstans) (váratlanul költenem kellett sokat másfelé), furcsa műszaki problémák hátráltatnak. Pedig már sok mindent fejlesztettem ( pl. új felnik ), de csak nem akar összejönni az egész egybe. Remélem 3-4 hét múlva már mehet az új konfig. De majd meglátjuk.
Szevasz.
Egyelőre veszélyben az első verseny. Csoda kellene történjen, hogy két hét múlva menni lehessen az autóval.
A reális időpont inkább április eleje. De azért reménykedek, hátha lesznek csodák.
Mindent úgy tervezek, hogy lehessen motort cserélgetni, minden marad "szabványos". Így megoldható pár órás munkával a motorcsere. De ha elkészül és jó lesz az 1.6, akkor nem valószínű, hogy megelégszek az 1.3-mal
Az évközbeni váltás meg annyira nem érdekel, az éves pontverseny másodlagos számomra.
Azé azt tegyük hozzá, hogy az 1.6 csak feltételes módban értendő, korántsem biztos hogy elkészül, és ha igen, akkor melyik futamra.
Addig is marad az 1.3 ( 1.4??) turbo.
Höhö!
Ha az amin nagyon várok, akkor van más mód is az elküldésre. A kukaceltix működik, most is próbáltam, tegnap is kaptam attachmentes levelet, lehet hogy a pár megás file-okat nem tolerálja a freeweb. A legjobb lenne FTP-zni hozzá, vagy ha neked van FTP-d akkor onnan leszedem. Sajnos valamilyen okból az MSN nem megy, ha van Skype-d, akkor azon megbeszélhetjük a kódokat, ha nincs, írok e-mailt.
Én meg tudtam az elején is, csak nem volt kedvem írni rá semmit. ( Dave futamát és eredményét ezer éve ismerem, szokott írogatni a Swiftes fórumra is )
Ő ragacson megy, mi nem. De így is meglesz az ő eredménye előbb-utóbb
Remélem azért azt elhiszed, hogy nem ellened írok bármit is (nincs rá semmi okom), de a szabályokból én ezt olvasom ki. Lehet hogy nem jól olvasom, majd jön valaki és kijavít.
Hát épp ez az, én is komoly embernek tartalak, pont ezért nem értem mi a nehezen értelmezhető ebben. Le van írva, hogy : "Az egyedi karosszériával rendelkező épített autók minden esetben egy kategóriával feljebb sorolandók." Erre te : "Most ebben hol van az hogy nem vághatom le a tűzfalnál az elejét és csinálok full alumínium futóművet egy csőből készült tartóvázra."
Mint tudjuk, az autó gyárilag önhordó karosszériával rendelkezik. Tehát a futómű tartója a karosszéria része. Tehát ha ezt csővel helyettesíted, akkor egyedi karosszériát kapsz. Nem tudom mi a nem tiszta ebben.
Ha a versenyszervező megkérdezi a véleményünket, akkor miért nem mondanánk el neki? Ez még nem kötelezi őt semmire, úgyis az ő feladata és felelőssége a szabályok megalkotása. A versenyzőknek meg be kell tartani a szabályokat. Verseny szezon előtt pár hónappal természetesen nem lenne etikus változtatni a szabályokon, hiszen lehet hogy ez rengeteg pénzébe kerül az autókat építőknek, még az is előfordulhat, hogy az addigi munkájuk kárba vész. (természetesen az egyértelmű hibákat ki lehet és ki kell javítani)
Ezt a csővázat ti honnan szedtétek? A kiírásban csak "becsövezést" látok, ami teljesen más, mint a csőváz. A csőváz szerintem az "egyedi karosszériával rendelkező épített autók" kategóriájába tartozik, ami kategória emelést von maga után.
A weboldal pos.eltix.hu , de már egy jó ideje nem frissítettem, semmi értelem nincs rajta
A "számom" pos kukac eltix pont hu , írhatsz nyugodtan.
Meg a carstyling.hu -n is fent vagyok.