Nézd meg a futam.hu kategóriákat, hátha megtetszik neked is.
Van 3 amatőr (időalapú) és 5 profi kategória.
Alapból mindenki a 3 amatőr katban indul, de ha túllépi az időlimitet, akkor megy a profik közé a megfelelő kategóriába (üzemanyag, hajtás és ccm alapján).
Amatőrben nagy verseny szokott lenni, mindenki ott tömörül az időhatár körül és szorosak a döntők. Profi versenyző ott nem sok van, de az időhatárokat és a köbcenti határokat lehetne mozgatni és lehet szabályozni a profik mennyiségét...
Lehet, hogy ez alap elképzelésnek nem is olyan rossz?!
Raptorral is szívesen mentem volna Lacházán egy saját rekordot, csak furamód egybeesett a két verseny, így nem tudtam vele menni idén 402 métert.
De gondoltam, hogy ráírom Honda Civic másfélgen, hátha elhiszik vasárnap a hondatalin!
Eredetileg Lacházára készültem AS2-be győzni, de szeptemberben kétszer elfogyott a motorom Kamillából és így elbuktam az év végét...
Raptorral idén nem mentem egy métert sem, de 3 nap alatt összeraktam a maradékokból egy "autót".
Amúgy Tökölön csak 201 méter volt, ami kedvez a gyenge Skodámnak.
A reptéri guruló út elég gyengén tapadt, így bent maradt pár tized a futamokban.
Legjobb idő 8.86 @ 128 volt, úgy hogy pár órát még a reptéren szereltem, hogy egyáltalán beinduljon a kocsi...
Mi a kb. 140 lovas, kicsit nehezebb Skodáinkkal megyünk 12.8-13.5 között, úgyhogy reálís lehet az 500 kilós 120 lovas Super7-től a 13.4-es idő. Gondolom elindulni nem nagyon tudott a csúszós Rábaringen, de a végsebesség jó lehetett...
Jónak tűnik az elrendezés, csak legyen elég hely, mert biztos, hogy nagy zsúfoltság várható.
1 vagy max 2 időmérő fog beleférni a többségnek, főleg, hogy az OB csak 3x30perc lesz.
A gyakorlatban pedig attól függ, hogy milyen szoftvert írtak a karácsonyfa működésére. Nem gondolom, hogy idehaza a piripócsi versenyen minden NHRA szabványos lenne, sokkal inkább sufni tuning.
Annyit tudok, hogy a júniusi versenyen európa dragbike élmezőnyét harangozták be augusztus 20-ra. A hátsó kitámasztóval, akár autónak is minősülhetnének...
Kunmadarason a döntő futam végén én egy üregi nyúllal találkoztam a betonkordon utolsó 5 méteres részénél. Mindkettőnk szerencséjére már kifelé futott a pályáról, így nem lett vacsora belőle...
Döntők felénél leszakadt az ég. Régen láttam már ekkora esőt, legutóbb asszem pár éve Rábaringen, amikor a rajtkapu is feldőlt! Most a villámlás volt félelmetesebb, akkor meg a szél ereje...
Motorok lementek végig, meg az A1 kategória és az A2 döntő előtt lett vége az egésznek. Nem derült ki, hogy kivel mentél volna, de sztem DCS-vel.
Egyelőre még csak Máriapócsot reklámozzák a Futam honlapon, de időeredményeket nem látok. Ott indulhatnál te is, akár a körpályán is esélyes a Mitsu!
Izé, hátulról kissé beragadós rajtnak tűnt az R1 elleni futam, legalábbis mintha kétszer kellett volna elrúgnia a rajban a kocsit. Aztán lehet tévedtem, mert szemembe lógott a vizes hajam...
Nemcsak a rajtban vannak fotocellák, hanem 60 lábnál, féltávnál (1/8-ad mérföldnél) és a célban (1/4-ed mérföldön) is.
A 60 lábas időeredmény (18,288 méter) mutatja, hogy milyen volt a rajtod. Ha ez jó és elég erős az autód is, akkor reménykedhetsz egy jó időeredményben...
Az esetnél ott álltunk a gumimelegítésnél, hátulról láttam is a megforgást. A futam előtt éppen azt beszéltük, hogy a Mustang átgurult a vizen és semennyire sem pörgette le a gumijáról a vizet. Lehet ez is csökkentette a tapadást, nemcsak a ragacs...
Múltkor hiányoltalak!
Egyelőre Kamillával támadok, amíg nincs Raptor. Sajnos a holnapi Taszár kimarad, de a Városligetben kint leszek a Szocialista Járműipar Gyöngyszemeinek Tavaszi Seregszemléjén!
Június 9 még nem biztos, de igyekezni fogok. Lehet tesztelni kimegyek, ha készen lesz!
Lacházán idén a sárga utcai verdámmal megyek street2-ben. Megtisztelő, hogy kisRaptornak hívod, de inkább nevezzük a becsületes nevén, ami nem más, mint KAMILLA. Köszi!
Mivel első verseny volt, meg Opel tali volt, ezért sokan voltak, sok nevezővel, ennek velejárója volt a sok sorbanállás is. De mint mindenen, ezen is lehet biztos javítani!
Az mindenesetre jó ötlet volt, hogy az időmérő végén előrehívták azokat, akik neveztek és még egyet sem tudtak menni.
Mivel délre értem ki, nekem a sor végétől 2 óra 45 perc volt mire sikerült mennem egy futamot. Kivártam, mentem egyet, aztán már csak döntőztem három futamot... Amúgy nyertem a "street2" kategóriát! :-)
A rajthoz beengedés 1 pár a VIP (fizetős) sorból és 1 pár "normál" sorból történt. Javaslatom, hogy amikor ilyen sok a vendég (pl. Opel, vagy Honda találkozó van), akkor lehetne 2:1 arányban engedni a "normál" sor javára, VIP sorban úgyis max 6-8 autó szokott állni.
Látom Lacházán szerepel a versenykiírásban csapatverseny (1 profi és 2 street kategóriás versenyző alkot egy csapatot). Lesz ebből valami idén, vagy nem?
Mert ha lesz több csapat, akkor lehet csatlakoznék valamelyikhez street autómmal...
Skoda darabokban van, remélem legalább picit gyorsabb lesz! :-) Tervezem, hogy megyek Fertőre. Majd megnézem az időpontokat, remélem nem lesz időpont ütközés más versenyekkel!
Ha jól olvasom, akkor profiban nem kell cső, csak 10.5 alatt.
Amatőröknél pedig változtak a köbcenti határok, meg van egy kis kavarás a 1550-1600 közötti dupla vezérműtengelyesekkel...
Lehet jók lesznek az újítások!
1. számú melléklet a 35/2000. (XI. 30.) BM rendelethez
Jahh, ahhoz, hogy egy külföldi "Biztosurat" meg tudj győzni az igazadról, nem árt elindulás előtt az adott ország jogszabályai között a C) pontot megkeresni és kinyomtatni.
Amúgy nincs nemzetközi jogszabály, amiben ugyanez le van írva 100 nyelven, vagy legalább EU-s?
- a 3500 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi, amelyben a vezető ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülőhely van
- az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó pótkocsiból álló járműszerelvény
- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve, hogy a nehéz pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét, és az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot
3-4 ezret megér, de amúgy egy kínai kis vacak! Túl sokat nem használtam versenyen, inkább csak utcai közlekedésben, ameddig az aksi egy töltéssel bírta...
A végén egészen kisimul a kép, amikor visszaveszed a gázt, lehet ez is segítene a remegés megszüntetésében, nameg az is ha kikerülöd a kátyúkat!
Gratula, a már majdnem 10-hez!
A Tátrás leszerelte az első szárnyat és éppen állt már fel a trélerre, mert azt mondták neki lekéste a döntő regisztrációt, ezért kellett 5 perc a döntőben neki felkészülni, amit megkapott Tibitől.
Peti, jó speaker voltál, csak az interjúmnál a kocsiban ülve járó motornűl semmit nem hallottam abból amit mondtál! De legközelebb kiszállok!
Aki végzett a versennyel és el akar haza indulni, azt érdemes lenne felterelni arra a kanyargós útra, amin régen a bejárat volt a gépátvétel felé, akkor nincs ez a szembemenősdi a visszatérő sávban. Nekem is sok időnek tűnt, amíg az utánfutóval kiszenvedték magukat, miközben én a futamom után a túlmelegedő versenyautóban vártam rájuk...
Jaja, de érdemesebb kicsit világosabb helyre és rezgésmentesen elhelyezni.
Nézd meg, hogy nappali fénynél mit tud, bukóba rakva: http://www.youtube.com/watch?v=mYe1W6DZG5U