Imádnánk ha így lenne mindenhol!
Eladtam a Clio-t, mától árulom a házat is, elköltözünk felétek.
Ha ez a 12s baromság lesz, akkor semmi értelme megépítenem az újat.
Eddig tudtam 11.6-12.0 körül. Kérdem én ennek melyik Profi katban is
lenne bármi esélye? Az új meg persze a 10est szeretné közelíteni...
"…továbbá a gépátvevő egyedi elbírálása alapján engedélyezhet illetve kizárhat gumikat, mintamélység és konstrukció függvényében. Pl. vágott slick nem engedélyezett, illetve az ún. cheater slick sem elfogadott."
Ez gondolom azért íródott így, mert nincs felsorolva mindenféle
márkájú és típusú gumi. Pár éve engem is érdekelt hogy az OB
kiírásban miért pont ezek a szarok a kivételek, amerikai választ kaptam...
Ha meg már amerikai sportot űzünk magyar módra, nem tudom miért nem
elég a megfelelő mintamélység, és a DOT approved.
Nekem a megfelelő méret ami kapható MT ET Street, ez is szerepelhetne a listán.
Áttétel, szélesség, átmérő miatt ilyen Toyo meg Kumho fosok felejtősek.
"...lehetőséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni
utcai kategóriákban, és nem odapréselni őket a profikhoz, ahol
valóban versenyautók ellen kellene menniük"
Na ezért van tele a faszom ezzel az E jelű buzisággal!
Engem nem az érdekel hogy mi volt, hanem hogy született e
valami új szabály vagy megállapodás az idei évadra...
vagy ahogy tegnap írtad, egyből utaljuk is át az idei évre tervezett
versenyeken elköltött belépőink és nevezéseink összegét a profik
díjazása alapítvány számlájára?
Lenne néhány kérdésem:
-A fertőszentmiklósi kifutó az ugye beton?
Kezelés gondolom annyi ami aznap odakerül gumi és korom...
-A rábaringi OB-n az ottani aszfalt (vagymi) az kezelve lesz?
Van arra már kitalált szer? Nem a vényolc kutyákat féltem,
hanem a mi kis fos elsőkerekeseinket, E jelű szarokkal.
Idén ott már volt verseny, de ha jól emléxem kezeletlen és esős.
Többen szeretnénk hasonló (értsd: nem pont ugyanolyan!) feltételeket
mint a többi OB futamon (Kunbird, KKL), ha már ez egy sorozat.
Nem szólom meg senki aszfaltját vagy betonját, de okulva a tavalyi
kijelentésből, hogy Mezőkövesdre hiba volt OB futamot rendezni, igaz volt.
A Hungaroring sem tartozik a kedvenceim közé.
Nem mentem sosem a Rábaringen, ezért érdeklődök
és szeretnék az esélytelenek nyugalmával megérkezni!
Nyavajogtam laronak hogy ott baloldalt valami nem fasza...
Hobizoli videóján ott is van a szopás!
A lámpát és indítását hagyjuk... :P
Majd leveszem az ajtót, kézikuplunggal gázon állva lábbal fogom stage-be belökdösni...
Jó kis nap volt, látványos futamokkal...
Sosem gondoltam volna hogy nekem kevés lesz félpályáig a ragacs!
Lambdaszondát megölte a rajtprogi apró csattogása és a burnout
kómbó. AFR-t nem látva átmentünk kicsit takarékos üzemmódba,
és mindjárt lett tapadás 180 felett is...
Milyen Renók vannak még?
Remélem az enyémre gondolsz, bár én tele vagyok mint a bolhás kutya...
Ezt üres zsebbel az igazi űzni, "pénzből bárki tud",
egyébként kiárultam mindent, építem a csőrös Fuego-t
Itt nem a pont ott állunk meg-ről van szó, hanem arról
hogy ha a féken volt a lába akkor ki adott volna gázt időben.
Meg a két másodperces kiváltságokról...
Ha fordulaton van, akkor oké, kézifékkel áll meg,
az egyik profi megmondta két kéz két láb..
Ez pont szar példa a jó stage-elésre, így bárkinek menne.
Ha az élmenőre ráindítják egyből, bajba lett volna. De itt Igor
beállása után is eltelik kettő másodperc, a fiestának van ideje felcsattogni
Eladtam a Clio-t, mától árulom a házat is, elköltözünk felétek.
Ha ez a 12s baromság lesz, akkor semmi értelme megépítenem az újat.
Eddig tudtam 11.6-12.0 körül. Kérdem én ennek melyik Profi katban is
lenne bármi esélye? Az új meg persze a 10est szeretné közelíteni...