Sok ilyen oldal van pl iwiw de nem sok ilyen hülye van aki belinkelgeti mások családtagjait,remélem nem voltam tul kemény,remélem nem okoztam neked és kedves barátodnak lelki sérülést ezáltal,de ha igen leszarom
Sajnálom ,hogy igy döntöttél nagyon jó kis autó mindkettő,aki megveszi csak jol járhat vele...
Jövőre van már valami elképzelésed vagy most egy kis szünetet terveztél?
Ez sok mindentől függ mert ha elötte például jol kiverném a fogaidat akkor más a helyzet ,viccet félretéve nem ismerlek de egy ilyen invitálást amit kaptál Attitol igazán kihasználhatnád,bár lehet cangával messze lenne de szoljál és megoldjuk,leviszlek majd mert megyek arra úgyis valamikor...
Nem érted miről beszél neked? Tényleg ajálom neked azt a látogatást amire meghivást kaptál,hogy megértsd miröl is probálsz vitatkozni.
Énis kiprobáltam azt a kisebbik gumit,elég beteg volt,a gázon állva igen küzdeni kelett a kormánnyal hogy egyenesben maradjon,aki látta tanusithatja,a 26 os gumi ehez képest egy álom volt.Ennél nagyobb kerék nem fér be neki a kaszni megvágása nélkül ezen mit nem lehet megérteni,kerék nélkül meg nem tud jobbat ez van.
Énis nagyon sajnálom de nem volt mit tenni.Egy másik bmw-s vette meg,utcai autónak,versenyeken nem hiszem hogy látható lessz de péntekenként fel fog tünni néha a városban arra mérget veszek.
Egy cipőben evezünk úgyérzem,és ha lett volna olyan lehetőség amit írsz lehet elgondolkodok ezen énis,csak mindig a volnával van baj sajnos,ha nagyanyámnak fasza volna ő lenne a nagyapám,de bizzunk benne kitalálnak valami hasonlót az illetékes urak.
Ha már szoba kerültem énis elmondanám a véleményemet,nem vagyok ott minden versenyen és nem is erre a célra épült az autóm,amolyan utcai bohockodósnak csinálgattuk és a versenyre járás nállam azt jelenti hogy lássam jó uton haladok e a fejlesztésekel ,időket célvonalikat összehasonlitgatni jót beszélgetni az ismerős arcokkal stb,erre a célra nekem tökéletesen megfelelt idáig a teszt kategória,látom azt is hogy jó uton haladok de közöm nincs egy profi csapat éves költségvetésével felvenni a versenyt.
Igaz a fejlesztés már odáig jutott ,hogy utcai bohockodásra sem alkalmas,utcai gumikkal életveszélyes mondhatni de például még mindig gyári szívó vez tengelyel megyek,tudnék még javulni ugyérzem.
Utolag turbositott és motor átépitett autoknak tessék kitalálni valami külön kategóriát ccm-re lebontva első,hátsó,összkerék hajtásra,én sem érzem fernek azt hogy 3500ccm rel versenyezhetek akár egy ezres suzukival is tesztben,ha valaki átépit egy autót az nem azt jelenti hogy gazdag és induljon profiban mert utolag turbositott,máshol meg nem tud indulni ha nem rendszeres látogatója a rendezvénynek csak a tesztben.
A tesztkategóriát is teljesen átalakitanám ha megtehetném ,csak azok indulhatnának akik komolyan csak tesztelés ,hangolás céljábol jönnek ki az adott versenyre,lényegében maradna az hogy szinte bármilyen épitett autoval lehetne nevezni de a nevezési díj többe kerülne mint most és a profikkal hasonloan sorbanálás nélkül mehetne aki befizet.
kb valami olyasmit képzelek ,hogy mondjuk 5ezerért kiválthatna mondjuk 10 indulást amit a nap folyamán sorbanállás nélkül igénybe vehet,ezt a katot is lehetne továbra is dijazni de nem lenne szükség döntőkre csak időeredmények alapján megállapitani a sorrendet.
Hogy a viharba ne sajnálnám de már pár honapja probálok kikeveredni a kakibol de csak rosszabb,több a havi kiadás mint a bevételem pár hónapja és nem akarom ezt fokozni,sőt rendezni szeretném.