Megragadnám az újjá élett Timeslipen (GRAT!) az alkalmat hogy megkérdezzem, hogy a Dragracingen lesz-e elérhet? "Autó nevezési nyomtatvány" mint eddig vagy csak a helyszínen lehet csak nevezni most szombaton?
Azért jó ha megváltozik a szabály, mert korábban kikerültem a versenyzők közül mert nagyobbra cseréltem a motort a G1-be, most 1 éve összejött annyi hogy vettem 1 BMW-t amin fejlesztettem annyit hogy a kategóriájában dobogóért csatázok. Ha változik a szabály felesleges volt a BMW, mehet a levesbe mert a könnyebb(pl E30), de azonos motoros autók ellen esélytelen...
Persze értem Én az indokaitokat, csak a f...ért nem egy évvel korábban akartatok szabályt változtatni....
A Facén már felvetettük hogy minden évben lehetne más-más nagyvárosban is ilyet rendezni, ilyenekre gondolunk mint Debrecen-Nyíregyháza, Gyula, Szeged, Győr, Pécs...
Mi kellemes szájízzel jöttünk el Szlovákiából, 9 után már ott voltunk, a nevezésnél valóban elsőséget élveztek a Szlovák kollégák, de 10-15 percnél tovább nekem sem tartott. Avval rossz volt szembesülni hogy kint Streetben is kell bukó, ha nincs 1 Euró/futam, délutánra lett, így csak kb. 6-ot tudtam menni, amúgy egész napra vetítve a 8-10 futam kényelmesen meglehetett volna. A pálya nekem RWD-vel jó volt, Robinak is jó volt az Audival, a nem tapadó Dragacsnál is jobbat ment, 6.40, itt volt lelkes közönség is ami itthon már ritka. 570km-et kocsikáztunk össze-vissza, ha meg nem is érte, de nem bántuk meg hogy kimentünk!
Én még olyat is kérdeznék hogy a belépő és a nevezés Euróban esetleg Forintban lesz-e? Mértéke mint itthon vagy eltérő?
Lesz-e esetleg a Magyar versenyzők részére fenntartott depo rész(2 autót nevezünk +1szervíz)?
Még nem voltunk mi sem, a Hungaroringből kiindulva elsőre nem egyértelmű hogy mi merre van és hogy jutni oda, trélerrel különösen nem, lesz aki magyar nyelven segít kiigazodni vagy esetleg egy cetli hogy mi merre van? stb.
érdekesség képen lesz nálam 13-án egy infra (azaz nem kell a gumihoz érinteni) hőmérő mely +800°C -ig képes mérni, elméletileg +-1°C eltéréssel ad pontos eredményt, engem a gumi hőmérséklet fog érdekelni, gumi melegítés előtt/után és a rajtban ha a vezetőség engedi.
Én ezt a differenciált indítást próbálnám ki, ha ügyesen vagyok egy nálamnál sokkal erősebb autót is elverhetek, ezt akár egy nem OB-s Lacházán regisztráció után amolyan betétfutamként szivesen kipróbálnám
szerintem kezdetnek az is jó lenne ha a magas (szerintem egyenlőre kivitelezhetetlen 100-80-50) pénzdíjak helyett a szervező beszállna vmilyen mértékbe a versenyre való kijutás költségeibe, esetleg a versenyzővel bemehetne ingyé az őt segítő 1-2-3-4 emberke, esetleg a Profik és/vagy emberkéik X forintig ingyen ehetnek, ihatnak a büfében, ilyesmik. Előző évben helyezett Profik a külön sort kevesebbért vagy ingyé kaphatnák. Ezekbe a juttatásokba bevonhatóak lehetnének a kat. első Streetesek is, esetleg első 3.
Ezek az apróságok versenyzőként 10-20e Ft megtakarítást jelenthetnek/verseny, éves szinten már komoly összeg! a szervezőnek ezek a juttatások kevesebbe is kerülnek így mindenki jól járhat.
még mi sem voltunk a Rábaringen, de az OB miatt megyünk. Écsig tiszta az út, de Écsen belül egyértelműen kint lesz vmi útirányjelző a rábaringig? Bent a Rábaringen lesz aki eligazít, hogy a szervizautó/trélerrel(csak 10m) hova lehet majd állni, mintha tavaly ebből lettek volna gondok?
Az egész futam alatt kameráznék, hogy később összefoglaló is lehessen belőle, ha lehet akkor vmi bennfentes helyről, mint Lacházán, ez ügyben kivel kell beszélni? Kit kell keresni?
majd egész nap kint videóztam, de a kamera nem bírta szuflával, így a vége kicsit hiányos lesz, Rábaringre már lesz plusz aksi, és ha győzitek kivárni, úgy 10-20 év múlva talán lesz belőle összefoglaló is
azt tudja-e valaki, hogy Mikibával mi lett? Mintha füst jött volna a polákból és mikor visszakanyarodott a 400 végén Mikibá kipattant belőle és 90 fokban meghajlott derékkal nézte a kukorica táblát.
Nekem is segítenél egy nagyon komoly szakmai dologban ?
A 113 lovas M40 blokkra tényleg bármilyen faragás nélkül feltehető az 1.8is hengerfej?
Esetleg van egy felesleges vezérlővel együtt nektek?
Rallyzunk vele és kezd kicsit sovány lenni, viszont nem akarunk belőle egy orrnehéz E30-at inkább a lightweight felé akarunk elmenni
tényleg nem a kötekedés a célom, mert szép és jó volt minden, különben nem is járnánk már nagyon sok éve Lacházára, sőt végre kaja dömping is van, meg minden, de a sor végére állva 2 óra alatt csak a sor feléig sikerült eljutni
Engedélyt kérnénk, hogy Demeter Robinak (Street) a szerviz autója bejöhessen a belső részbe a Lacházi versenyeken, külön nevezés nélkül. Legutóbbi versenyen még elnézőek voltak a bejáratnál, de mondták, hogy streetben már megszűnt a szerviz autó, nekünk talán érthető okokból mégis van.
jó páran használják ezt a fajta leömlőt 5 hengeren, bármi gond nélkül. Itt a probléma, hogy 14 darabot kéne behozni, aminek a felére lenne is jelentkező, de csak addig míg nem kell érte fizetni, jelenleg szinte semmit sem lehet eladni... Én meg nem nézegetem a polcon, így is van elég sok minden, blokk, főtengely stb...
lassan már 2 éve nem tudom rászánni magam, hogy csínából behozassak nagyobb mennyiségű "tuning" cuccot, pedig van ott golyós turbótól, 5 henger audihoz rozsdamentes leömlőn át minden
nekünk "rajt balesetnek" tűnt, egyszerűen túl ment, Boti meg már nyomta a rajt progit, Ő hátra ment, de sok lett és utána lassan engedte előre, ez az eset másokkal is megesett a nap folyamán...
Megragadnám az újjá élett Timeslipen (GRAT!) az alkalmat hogy megkérdezzem, hogy a Dragracingen lesz-e elérhet? "Autó nevezési nyomtatvány" mint eddig vagy csak a helyszínen lehet csak nevezni most szombaton?