wolf: köszi, gép már itthon! Kalandos egy rendszám volt, de nem kellett beszélgetnem szervekkel sehol, tul.képp bejött volna egy fehér lemezzel is, pedig 1400km-ről jött...
Hali!
Fogalmam sincs. Össze kéne pakolni a gépet, ami most munkábajárós lett. Szóval egyben van, csak nem versenyre fogható. Itt van minden hozzá, csak idő nincsen.
Morning!
Valaki nem tud hétvégére (szo-vas-hétfő) egy P-s rendszámot organizálni?
Vettem egy Hondát, azt kéne hazacibálnom, lábon. (neeeem, nem race célra! ))
Nem lenne baj ha olyan rendszám lenne, ami korlátozásoktól mentes!
Köcce!
Yas.
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Élek még amúgy, de a nyaraim úgy alakulnak mostanság hogy kb. semmire se jut idő.
Ha úgy alakul, majd kitolom a szekeret vmelyik versenyre!
Hozzad már végre (vagy utaljad) az elmaradt 70ezer Forintomat, mert addig felettébb etikátlan itt NEKED ilyen dolgokról beszélni mint:
"az én álításom fedi a valóságot!"
"Egy hamis rendszerben igaznak lenni nem kis teher és munka, de a küldetés értéke miatt megéri harcolni..."
Akkor ideje végre a saját harcodat megnyerni végre, hány év után is?
TE SAJÁT MAGAD ÍGÉRTED HOGY RENDEZNI FOGOD EZT A TARTOZÁST, DE VALAHOGY NEM SIKERÜLT!
Honnan veszed ezt a morális magabiztosságot hogy itt szólnokolsz a becsületességről, mellette meg még azóta se bírod megadni azt a tartozást, amit MEGÍGÉRTÉL hogy rendezed???
...és csodálkozol hogy egyre kevesebben hisznek el neked bármit is???
Neked arra kellett ez az egész sportág, hogy magadat polírozzad vele, kiskirályként eltiltottál embereket, meg minden szart meg akartál határozni mint egy portás...
Bazz...
nézzél már tükörbe!
Nem hajtott kerékre van jó EU alternatíva, VW Lupo 3L 14"-os kereke az állítólag elég könnyű, és nem mankókerék!
Én már tökre örültem a 16" x 6,5"-os kovi felnimnek is, ami 5,6kg! (Hátsó 17" x 7,5", 6,8kg)
Gumi meg hát annyi amennyi, asszem a 16-os első olyan 8kg. Hátsó meg 10 körül.
Street legal, stock cucc.
Szégyen, de arról meg nem tudok semmit se! ))
Csak részt bírjak rajta venni! Még azért készülnöm kell, power messze nem azon a szinten van, ami elég lenne...
Semmit se olvastam ezügyben.
Felőlem legyen világbajnok, ha megdolgozik érte, nem fogom sajnálni tőle.
Én saját magam viszont kíváncsibb vagyok Kobayashi-ra.
Jaja, néztem, 1,6-2,0-ig, és abban nincsen AWD, turbo-t meg 1,5-el szorozzák.
Mondjuk a feltöltés a szlalomnál többet bír segíteni, többször van szükség a nyomatékra, kanyarból kigyorsításnál...
Mondjuk a téli nevezési díj remélem nem marad meg a tavaszi bulira is...
Joe, mit tudsz erről?
Terveztem, jah... már idén is, aztán csak nem feküdtem rá a témára, meg a gép is olyan szedettvedett volt...
Amúgy ismét a múlt dolgozott bennem, szóval nem leszünk 1 katban, mert azokon a szlalomversenyeken az 1,6 fölötti már mind 1 katban ment...
Lehet hogy én pont egy olyan időszakban szlalomoztam, amikor ez volt a trendi, boldog-boldogtalan versenyeket rendezett, de vagy büdzsé nem volt rá vagy akarat, a pályák minden esetre a Tesco-s parkolós színvonalat hozták...
Rendre jobb eredményeket hoztak a fizikailag is kicsi autók, mert azok egyszerűen elfértek a pályán, míg a többiek bontottak...
sztem már 400 is rengeteg! Csak feleslegesen drágítja a sportot. Győzzétek gummával!
Nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbb a vezetési stíluson múlik, meg hogy az adott ember mennyire képes a gépre ráhangolódni.
Meg meg kell érteni a futóművet, na az sem egyszerű...
Nekem annyival tetszik jobban a drag-minirally, hogy az arra felkészített autó "hétköznapibb", mint egy "eldragosított" streetes gép!
"Nevezési lap [20. oldal]
Versenyzői licenc száma, tipusa
helyett
Versenyzői licenc száma, típusa "
Az Ethanol javítása után (etanolra...) fel sem tűnt a licenc-ben rejlő lehetőség?
Amúgy sztem marhaság a turbo-t hosszú Ó-val írni, meg ez a sok erőszakos "magyarosítás"
Kösz! Elmentem egy eredetiségvizsgáztatóhoz, és ott meg ismertem a csajszit, aki elmondott mindent, amit tudott:
-elvileg az nem ment át, hogy új vizsga kell ha adásvétel létrejön.
-elvileg nem törölték az eredetiségvizsga intézményét.
Aztán jön a negatív hír:
-Az átiráshoz nem nyúltak hozzá már évek óta...
-A 6000-6000Ft a forgalmi/törzskönyvre is már régóta változatlan.
Tehát várható, hogy ezekbe belerúgnak majd.
Azt a lovat ütik, amelyik még húz. Az autós társadalom meg fizet, mert ez eddig is így volt!
Úgyhogy én is lerázom a témát még idén, feltéve ha kapok időpontot a hivatalban.
15 napon belül át kell írni, akkor majd úgy lesz az adásvételi, hogy nehogy legyen nekik egy olyan lehetőségük, hogy ők maguk a 15 nappal kitolják úgy, hogy már csak jövőre férjek bele! Ez mondjuk jó nagy genyóság lenne, de én már nem hiszek senkinek se!
Friss műszaki/ZK már megvan a gépre...
Köszi! Ha ez biztos, akkor még idén "magamévá kell tennem" a gépet, mert friss műszaki+ZK van rajta, és azt nem kéne akkor januárban ismét megismételni...
Átiratás mennyi most? Vagy milyen költségek vannak?
1978-as a gép, és 1998ccm, 90LE.
Zsóti, lépjél már túl ezen! Szivattad a népet sokáig, aztán téged szivattak meg. Nem csak a Korit, hanem egy komplett autós réteget haragítottál magadra, azt ez lett belőle!
Vedd meg a kompit a Mercire, azt mutass valami fényeset jövőre!
Idén hány versenyen voltál kinnt?
Én nem profi liszencel nyomtam, az esetek 90%-ban végigálltam a sort, és nem volt dráma.
Ezt meg hogy meddig mehetnek a profik, minden esetben rugalmasan, a helyszínen a rendezőknek kell kezelni, ahogy kb. eddig is volt.
Változik minden, a profik száma is, meg az is, hogy hányan akarnak indulni.
Azért a profik sokszor kímélik a technikát, nekem nem az volt a tapasztalatom hogy nekik több időre van szükségük.
Sorbanállás meg tényleg nem a profi gépeknek való, technikai okok miatt. Utcai gép araszoljon csak, de annak én se örülnék, ha végig kéne cammogni egy profi géppel. (tudom, nem ezt írtad)
Szerintem ez az egész jól le volt vezényelve idén, ha volt probléma az minimális volt!
Utcai (street) gépnek még pénzért se adnék külön lehetőséget hogy soron kívül menjen!
Csak a technika döntsön erről, nem pedig a privilégium!
LaRo, vagy Zoli, valaki dobjon erre egy választ:
"Jövőre melyik verseny tartozik a hazai nemzetközi rendezvény közé? "
Amúgy nekem nem teljesen világos, hogy minek a "B" meg a "C" liszensz...
Nem lenne egyszerűbb csak egy "B"? Ahogy néztem, sok az átfedés a kettő közt...