"Azt látom ,hogy 10 valamire való szavú ember üt 1-et. nekem is bele kellene rugnom egyet....
csak ettől nem érzem jobban magam,nem nyugszok le,mint egyesek... "
Jobban vonzanak a kanyarok, a pályázás feelingje, és sokkal több örömet okoz egy kör akármelyik pályán egy jó autóval, mint egy 400méteres gyorsulás.A baj az,hogy elég későn döbbentem erre rá.
Gyorsa, élvezetesen kanyarodni egy orrmotoros gyári hajtásu quattroval (50:50 erőelosztás) nem lehet. A project folytatódik, csak kicsit megváltozik az iránya..de a többit majd személyesen.
Engem tulajdonképpen nem zavar az ami történik a drag életben, jókat mosolygok az utóbbi időben a fórumon. Számtalanszor irtam hozzászólást, reagálva a történésekre, de minden alkalommal rájövök mielőtt postolok, hogy teljesen felesleges minden hozzászólás ezzel a témával kapcsolatban. Könnyen beszélek, soha nem versenyeztem igazán, igy nem érint olyan közelről mint azokat akik küzdenek a jobb eredményekért, megbecsülésért, elismerésért. Hiába mondja bárki is nekem hogy csak önmagáért csinálja, ha utána meg itt küzd a forumon a szervezők gyöngyeivel.... Aki csak magáért csinálja, azt nem fogja érdekelni sem a bajnokság, sem a pénzdij, sem az egymásraszervezés, semmi más, csak az hogy legyen lehetősége menni, és javítani az idején.
Ejj, ha tudnám mi lesz az uj mocival,kiskocsival, S2vel, boldog ember lennék. Egy biztos, S6 ujraéled egy kicsit jobb motorral, mert az jó autó.
Eleinte próbáltam siettetni az egész drag projectet, megvettem mindent tavaszig, hogy majd nyáron jól elverem az Audimaxpower team-et. Ez müködhetett is volna akár,de közben meggondoltam magam, mert akkor lett volna egy öreg csótányom, ami csak egyenesen tud gyorsan menni, az S2, amibe kb. nem akarnék beülni az S6 mellett.
Azóta már nem akarom elverni az audimaxpower teamet, sőt talán nem is akarok jó eredményt elérni abban a sportágban, amit kb. mindenki semmibe vesz és kiröhög, és ahol majomnak nézik a versenyzőket. Bár sajnos ez itthon szinte minden autós szakágra igaz.
De "sajnos" már minden megvan, sőt szinte teljesen kész, csak a motiváltságom szünt meg a drag iránt. A jövöt még nem tudom, de vannak terveim. Csak annyit sajnálok hogy ennyi sok pénzt öltem ebbe a mociba, és a hozzá szükséges technikába, meg hogy megvettem az S2-t.
Mai fejjel biztosan egy Ariel Atomban viritanék, és mosolyognék mindenkin, aki mosolyog rajtam.
Sok gondolkodás után én is beruháztam egy ujjabb audiba versenyautó célra. Kénytelen vagyok sulyra is gyurni, hogy felvegyem majd a harcot az audimaxpoweres 5 hengerekkel.
Köszi. Hmm, nem nagy különbség. 9es időhöz mekkora suly kellene ehhez a teljesítményhez? 6os audi váltó, 80ig tartó egyessel, kicsit rövidebb 3assal. Főtengelyen 750ló körül.
Mennyi kölünbséget jelent időben 400 méteren 150kg különbség?
S2 velem együtt kicsit könnyítve: 1450kg, S6 könnyitve 1600kg.
Körbejártam a bukócső témát, sajnos itthon teljesen illegális a használata közuton,kivéve ha gépkönyves kocsiról van szó. Igy nem csövezek egyenlőre. Tanácstalan vagyok hogy mit tegyek. Szeretnék lábon járni versenyekre, nyiltnapokra, igy nem akarok kifejezett versenyautót csinálni semelyikből,viszont sokkal jobban szeretem,és biztonságosabbnak is érzem az S6-ot.
Ugy látom megoszlanak a vélemények. Van aki azt mondja illegális,van aki szerint nem. Kénytelen leszek megkérdezni a rendöröket, mert egyenlőre ugy gondolom hogy lábon akarok versenyezni járni, viszont a hétvégi szomoru esemény elgondolkoztatott a biztonságról...
Attila:Elöször is gratula a célvonaliért,respect! Nem hiszem hogy Ave szándékosan hagyott volna ki, de ha figyelmesen elolvasod, láthatod hogy időkről beszélt... nem célvonalikról,mellesleg nem tudhatja az egész mezőny eredményeit fejből.
Ez itt nem a dragbázis, hanem egy fórum! A dragbázisba biztos hogy benne lesz az a futamod, ahol ezt a célvonalit megfutottátok.
Ne legyetek már ennyire ellenségesek, nincs semmi értelme!
Ez a témakör engem is foglalkoztat. Ki mit gondol a motor bejáratásról? Gondolok itt ujrahonolt blokkra, uj dugókra, gyürükre, csapágyakra, legyen akár szivó vagy turbós.
Egy korrigáló cikk a minimum, ami jár ezért. Ilyen komolytalan szennylapokkal szerintem nem szabad foglalkozni. Soha nem az volt az érdekük hogy a valóságot közöljék...
Nem kötekedésből, de szerintem gyári autókkal már nem lehet labdábarugni ebben a kiírásban, mezőnyben. Szerintem ez teljesen jól is van igy. Aki egy gyári 2.0 szivó, ecu-ra kötött gyujtásmódosító szoftverrel elátott autóval akar versenybe szállni a PRO FWD-ben.... hát... remélem érted mire gondolok.
A biztonsági előírásokat teljesen korrektnek, és szükségesnek tartom.Pont időben hozták meg ezt a döntést, ha megnézzük az idei idő terveket. Ha neadjisten egy baleset esetén valakinek komoly baja történne egy versenyen, (egy könnyü elsőkerekes, bukócső nélküli, 10es időkre képes autónál ez már hatványozottan benne van a pakliban), gondolom mindenki el tudja képzelni mit tenne a média a hirrel...és milyen kihatással lenne ez a sportágra.
Belépő mindenképpen kell, és lesz is mindig. Nézd pl. a forma1-et, azért akkora business, mert hatalmas reklámértéke van, na meg a háttérben azért a cégek elég szép summákat befizetését usszák meg... ugymond még nekik is jó, hogy támogathatnak. Ez tudtommal, itthon is müködik a rallyban...
Szerintem ezt a problémát az idő fogja megoldani. Kifejezetten dragra fognak épülni kocsik, ha lesz bármilyen verseny, abban biztos vagyok. Azért évről évre egyre több potens autó jelenik meg, így lassan, pár év mulva csak megjelennek a szponzorok is,és nem a belépődijakból kell majd versenyt szervezni.
Ehhez kell a média visszhang is, de hála Kohári úrnak, ez már szépen alakul.
csak ettől nem érzem jobban magam,nem nyugszok le,mint egyesek... "
Az év hozzászólása! Respect!