timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 58 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.10.19. 14:47:35 (10791
Felhasználói profil
12.80 @ 170
"Azt látom ,hogy 10 valamire való szavú ember üt 1-et.  nekem is bele kellene rugnom egyet....
csak ettől nem érzem jobban magam,nem nyugszok le,mint egyesek...  "

Az év hozzászólása! Respect! 
Re: Turboá (10790)
válasz erre előzmények 2007.09.27. 00:08:05 (8267
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratula, jó egészséget, boldogságot! Biztos jó hatással lesz rád  
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8265)
válasz erre előzmények 2007.09.04. 01:08:19 (7067
Felhasználói profil
12.80 @ 170
S6-al.

Ave mikor lesz kész a korrekció?  
Re: NitroPetya (7066)
válasz erre előzmények 2007.09.04. 01:05:36 (7066
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Nekem nincsenek komoly gépeim. De az S6 biztos lenézek 23-ára. Ugyis ott versenyzett elöször a régi konfigja is.  
Re: hori (7065)
válasz erre előzmények 2007.09.03. 20:23:37 (7063
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratula, szép teljesítmény.  
Re: hori (7058)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 23:06:49 (6957
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Jobban vonzanak a kanyarok, a pályázás feelingje, és sokkal több örömet okoz egy kör akármelyik pályán egy jó autóval, mint egy 400méteres gyorsulás.A baj az,hogy elég későn döbbentem erre rá.

Gyorsa, élvezetesen kanyarodni egy  orrmotoros gyári hajtásu quattroval (50:50 erőelosztás) nem lehet. A project folytatódik, csak kicsit megváltozik az iránya..de a többit majd személyesen.

Engem tulajdonképpen nem zavar az ami történik a drag életben, jókat mosolygok az utóbbi időben a fórumon. Számtalanszor irtam hozzászólást, reagálva a történésekre, de minden alkalommal rájövök mielőtt postolok, hogy teljesen felesleges minden hozzászólás ezzel a témával kapcsolatban. Könnyen beszélek, soha nem versenyeztem igazán, igy nem érint olyan közelről mint azokat akik küzdenek a jobb eredményekért,  megbecsülésért, elismerésért. Hiába mondja bárki is nekem hogy csak önmagáért csinálja, ha utána meg itt küzd a forumon a szervezők gyöngyeivel.... Aki csak magáért csinálja, azt nem fogja érdekelni sem a bajnokság, sem a pénzdij, sem az egymásraszervezés, semmi más, csak az hogy legyen lehetősége menni, és javítani az idején.


 
Re: Crybaby (6956)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 19:32:15 (6950
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ejj, ha tudnám mi lesz az uj mocival,kiskocsival, S2vel, boldog ember lennék. Egy biztos, S6 ujraéled egy kicsit jobb motorral, mert az jó autó.

Eleinte próbáltam siettetni az egész drag projectet, megvettem mindent tavaszig, hogy majd nyáron jól elverem az Audimaxpower team-et. Ez müködhetett is volna akár,de közben meggondoltam magam, mert akkor lett volna egy öreg csótányom, ami csak egyenesen tud gyorsan menni, az S2, amibe kb. nem akarnék beülni az S6 mellett.

Azóta már nem akarom elverni az audimaxpower teamet, sőt talán nem is akarok jó eredményt elérni abban a sportágban, amit kb. mindenki semmibe vesz és kiröhög, és ahol majomnak nézik a versenyzőket. Bár sajnos ez itthon szinte minden autós szakágra igaz.

De "sajnos" már minden megvan, sőt szinte teljesen kész, csak a motiváltságom szünt meg a drag iránt. A jövöt még nem tudom, de vannak terveim. Csak annyit sajnálok hogy ennyi sok pénzt öltem ebbe a mociba, és a hozzá szükséges technikába, meg hogy megvettem az S2-t.

Mai fejjel biztosan  egy Ariel Atomban viritanék, és mosolyognék mindenkin, aki mosolyog rajtam.

De ki tudja mit hoz a jövö...

 
Re: Crybaby (6947)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 17:48:50 (6946
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Szoktam ám

Holnap lesztek sokan preshoppon? Kinéznék én is. 
Re: Crybaby (6945)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 17:15:20 (6944
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Milyen talaj, milyen széles a pálya nagyjából, hossza?  
Re: oioio-1 (6913)
válasz erre előzmények 2007.07.14. 12:54:40 (5440
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Uhh, már értek mindent, te szortál valamit Kimi tankjába is,igaz? Shame on you  
Re: ave (5439)
válasz erre előzmények 2007.07.02. 01:52:21 (5277
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Agusztusi versenyeken már mindenképpen menni akarok. 
Re: Attila S2 (5259)
válasz erre előzmények 2007.07.01. 16:42:29 (5248
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratula! Le a kalappal! Fel van adva a lecke, küzdeni fogunk.  
Re: Attila S2 (5242)
válasz erre 2007.06.28. 23:45:15 (5148
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Sok gondolkodás után én is beruháztam egy ujjabb audiba versenyautó célra. Kénytelen vagyok sulyra is gyurni, hogy felvegyem majd a harcot az audimaxpoweres 5 hengerekkel.

 
válasz erre előzmények 2007.06.27. 14:31:30 (5066
Felhasználói profil
12.80 @ 170
A motorok a leggyorsabbak!

pápá 
Re: Ipi (5035)
válasz erre 2007.06.10. 20:32:30 (4544
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratulálok mindenkinek! Különösen azoknak akik javítottak. Audiknak minden elismerésem, közel az a 9-es idő.

Soma aztaqurva mekkora javulás, le a kalappal!  
válasz erre előzmények 2007.06.02. 00:56:19 (4280
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ezek csak tervek, számok, ne aggódj, Ti vagytok a legjobbak, én csak sokadik leszek, de élvezni fogom  
Re: Attila S2 (4257)
válasz erre előzmények 2007.06.01. 00:35:39 (4224
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Köszi. Hmm, nem nagy különbség. 9es időhöz mekkora suly kellene ehhez a teljesítményhez? 6os audi váltó, 80ig tartó egyessel, kicsit rövidebb 3assal. Főtengelyen 750ló körül. 
Re: ave (4223)
válasz erre előzmények 2007.05.31. 23:32:25 (4222
Felhasználói profil
12.80 @ 170
600WHP körül? 
Re: ave (4221)
válasz erre 2007.05.31. 20:27:06 (4207
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ave:

Mennyi kölünbséget jelent időben 400 méteren 150kg különbség?

S2 velem együtt kicsit könnyítve: 1450kg, S6 könnyitve 1600kg.

Körbejártam a bukócső témát, sajnos itthon teljesen illegális a használata közuton,kivéve ha gépkönyves kocsiról van szó. Igy nem csövezek egyenlőre. Tanácstalan vagyok hogy mit tegyek. Szeretnék lábon járni versenyekre, nyiltnapokra, igy nem akarok kifejezett versenyautót csinálni semelyikből,viszont sokkal jobban szeretem,és biztonságosabbnak is érzem az S6-ot. 
válasz erre előzmények 2007.05.28. 17:35:26 (4015
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ugy látom megoszlanak a vélemények. Van aki azt mondja illegális,van aki szerint nem. Kénytelen leszek megkérdezni a rendöröket, mert egyenlőre ugy gondolom hogy lábon akarok versenyezni járni, viszont a hétvégi szomoru esemény elgondolkoztatott a biztonságról...  
Re: ave (4014)
válasz erre 2007.05.28. 16:57:43 (4013
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Itthon egy bukócsöves autó gépkönyv nélkül road legal marad?  
válasz erre előzmények 2007.05.27. 21:41:36 (3958
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratula Robinak, szép egyenletes fejlődés, igy kell ezt

Hogy történt pontosan ez a két egyforma idős futam, ekkora célvonali különbséggel?

Lengyelek mint mentek?  
Re: oioio-1 (3957)
válasz erre előzmények 2007.05.24. 22:23:47 (3895
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Nagy teljesítmény mindenhol drága. 
Re: oioio-1 (3890)
válasz erre előzmények 2007.05.22. 20:31:27 (3791
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ráadásul lejt is. 
Re: ave (3790)
válasz erre 2007.05.07. 11:28:49 (3388
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Születtek érdekes adatok a nyiregyi versenyen. Mindenki panaszkodott, hogy mennyire nem volt tapadás, erre 1.2-es 60 lábakat is huztatok

http://www.timeslip.hu/verseny.php?id=70&filter=577

Szerintem vannak fals mérések. 
válasz erre előzmények 2007.05.06. 19:19:56 (3346
Felhasználói profil
12.80 @ 170
http://www.origo.hu/auto/20070505magyarorszag.html

Az interneten Gratula, jó cikk lett! 
Re: Bkori (3344)
válasz erre előzmények 2007.05.06. 14:34:54 (3320
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Attila:Elöször is gratula a célvonaliért,respect! Nem hiszem hogy Ave szándékosan hagyott volna ki, de ha figyelmesen elolvasod, láthatod hogy időkről beszélt... nem célvonalikról,mellesleg nem tudhatja az egész mezőny eredményeit fejből.

Ez itt nem a dragbázis, hanem egy fórum! A dragbázisba biztos hogy benne lesz az a futamod, ahol ezt a célvonalit megfutottátok.

Ne legyetek már ennyire ellenségesek, nincs semmi értelme!  
Re: Attila S2 (3305)
válasz erre előzmények 2007.04.30. 17:41:19 (3184
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Nálam van a festéked! 
Re: Gomb (3182)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 00:52:31 (3024
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Ez a témakör engem is foglalkoztat. Ki mit gondol a motor bejáratásról? Gondolok itt ujrahonolt blokkra, uj dugókra, gyürükre, csapágyakra, legyen akár szivó vagy turbós. 
Re: ave (3023)
válasz erre előzmények 2007.04.19. 16:33:23 (3001
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Egy korrigáló cikk a minimum, ami jár ezért. Ilyen komolytalan szennylapokkal szerintem nem szabad foglalkozni. Soha nem az volt az érdekük hogy a valóságot közöljék... 
Re: civiccoupe (3000)
válasz erre előzmények 2007.04.18. 10:56:19 (2939
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Én megyek értük  
Re: Sirk (2937)
válasz erre előzmények 2007.03.19. 19:30:55 (2063
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Pont nem kellene szerintem, bár gondolom ugyse menne. Ha ne adj isten valami történik,majd a te versenyedhez kötik. 
Re: oioio-1 (2060)
válasz erre előzmények 2007.03.19. 11:44:23 (2021
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Félelmetes, hogy egyes emberek milyen bátrak. 
Re: ave (2020)
válasz erre előzmények 2007.03.07. 10:19:12 (1779
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Dobj egy mailt, küldök accot. petya@mediacenter.hu 
Re: Sirk (1777)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 13:48:07 (1745
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Én is squasholok Cry visszavágó odavágó?  
Re: Crybaby (1741)
válasz erre előzmények 2007.03.04. 23:14:14 (1707
Felhasználói profil
12.80 @ 170
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320088449961

Már árulja is. Az audi igazán megvehetné a muzeumba, hogy lássa mindenki mennyire biztonságos a vezetni egy ilyen autót.  
Re: ave (1706)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 16:26:47 (1683
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Bezzeg én soha nem akadok össze ilyenekkel.  
Re: Atommanó (1673)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 11:33:41 (1502
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Nekem pl. eszem ágában sincs az S6-al az F1 magyar futamra,vagy akár a gyorsasági OB-re menni tesztelgetni a köridőimet. Arra ott vannak a nyiltnapok.  
Re: Leon (1500)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 11:26:47 (1498
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Nem kötekedésből, de szerintem gyári autókkal már nem lehet labdábarugni ebben a kiírásban, mezőnyben. Szerintem ez teljesen jól is van igy. Aki egy gyári 2.0 szivó, ecu-ra kötött gyujtásmódosító szoftverrel elátott autóval akar versenybe szállni a PRO FWD-ben.... hát... remélem érted mire gondolok.

A biztonsági előírásokat teljesen korrektnek, és szükségesnek tartom.Pont időben hozták meg ezt a döntést, ha megnézzük az idei idő terveket. Ha neadjisten egy baleset esetén valakinek komoly baja történne egy versenyen, (egy könnyü elsőkerekes, bukócső nélküli, 10es időkre képes autónál ez már hatványozottan benne van a pakliban), gondolom mindenki el tudja képzelni mit tenne a média a hirrel...és milyen kihatással lenne ez a sportágra.  
Re: Leon (1496)
válasz erre 2007.02.25. 12:05:41 (1475
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Egész jó ez az uj kiírás. Jol értelmezem hogy a PRO AWD-t meg lehet nyerni konstans 11.0-ás időkkel? 
válasz erre 2007.02.06. 14:54:50 (983
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Valami ilyesmi egyszerü állvány kellene!

 
válasz erre előzmények 2007.02.05. 22:08:57 (938
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Gratula, ez már szép méret.

Viszont az sem mindegy hogy ez hová lesz téve! Remélem sikerül a megfelelő helyet megtalálni  
Re: oioio-1 (935)
válasz erre előzmények 2007.02.04. 12:21:20 (934
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Átdobod nekem legyszíves az elérhetőségeiket emailban? 
Re: Falco (933)
válasz erre előzmények 2007.02.04. 00:37:56 (931
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Merre fényeztetsz? Jól dolgoznak?

Nekem is lassan a fényezés következik, de nem tudom hová vigyem egyenlőre. 
Re: Falco (929)
válasz erre előzmények 2007.02.02. 21:17:29 (904
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Mikor volt ez benne, kaphato meg? 
Re: ave (903)
válasz erre előzmények 2007.01.29. 20:07:49 (749
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Belépő mindenképpen kell, és lesz is mindig. Nézd pl. a forma1-et, azért akkora business, mert hatalmas reklámértéke van, na meg a háttérben azért a cégek elég szép summákat befizetését usszák meg... ugymond még nekik is jó, hogy támogathatnak. Ez tudtommal, itthon is müködik a rallyban... 
Re: Saybor (748)
válasz erre előzmények 2007.01.29. 19:47:20 (747
Felhasználói profil
12.80 @ 170
A szponzorok alatt nem a versenyzőket támogató cégeket értem, hanem olyan cégeket akik a sport mellé állnak, és látnak fantáziát benne. 
Re: NitroPetya (746)
válasz erre előzmények 2007.01.29. 19:41:05 (746
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Szerintem ezt a problémát az idő fogja megoldani. Kifejezetten dragra fognak épülni kocsik, ha lesz bármilyen verseny, abban biztos vagyok. Azért évről évre egyre több potens autó jelenik meg, így lassan, pár év mulva csak megjelennek a szponzorok is,és nem a belépődijakból kell majd versenyt szervezni.

Ehhez kell a média visszhang is, de hála Kohári úrnak, ez már szépen alakul. 
Re: POS (738)
válasz erre 2007.01.29. 17:07:16 (723
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Lehet én értelmezem rosszul, de 4 kerékhajtásu autók minden esetben A5-be vagy speciálba kerülnek, a dragracing.hu-s szabályrendszer szerint.

Akkor mi is ez a gumi mizéria? én 18as kerekekkel, 245ös gumikkal  speciál leszek? 
válasz erre előzmények 2007.01.07. 20:20:05 (354
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Dehogy. A lóerő  Széles vigyor  
Re: Atommanó (353)

összesen 58 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!