"Az Ariel Atom 2008 év végén érkezik hazánkba, 2009-ben a nyomtatott és elektronikus sajtó munkatársai saját maguk is kipróbálhatják a világverő járgányt, véleményt mondhatnak róla, vagy összehasonlíthatják gyorsulását szinte bármivel, ami a földön gurul.
Ezen kívül az Ariel Atom-ot indítjuk a 2009-es Gyorsulási Bajnokságon, valamint vezetéstechnikai napokat szervezünk, ahol bárki kipróbálhatja a 2.9 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsulást.
Üdvözlettel:
Ariel Atom Hungary"
Melyik bajnokságon indult és mi volt az ideje? Tudja valaki?
Ne csodálkozz a 2,0 szívó nagy autókon, én is 15,8-at mentem 143 célvonalival az Accordommal, amiben gyári motoror gyári váltó és no sperr, nem volt kipakolva és mezei utcai gumival indultam Kiskunlacházán.
Egyébként szerintem a legkorrektebb média személyiség Ernst Gruber, objektíven kezeli a társaságot, válogatás nélkül fényképez és tesz fel az oldalára mindenkit
nyilván rengeteg meló van benne meg minden, ezért elismerésem de én akkor is elég egyoldalúnak látom és nem csak azért mert én nem szereplek rajta (bár lehet vak vagyok) hanem még jópáran hiányoznak illetve vannak olyanok ott akik feleslegesen vannak a listán
de ezt itt nem fejteném ki bővebben mert nem ide való, részemről téma lezárva, esetleg telefonon vagy személyesen
Kicsit csalódtam mert néztem ezt a belinkelt oldalt is meg a Youtube-os oldaladat is.
Teljesen olyan mint a magyar és külföldi média, csak az létezik aki az első húszban van meg csak 8-9-10-es idők, látszólag a többiek le vannak szarva.
Ha nézek egy Eurosportos közvetítést a rally vb-ről ott is csak az első 4-5-6 van mutatva meg megemlítve.
Ma olvastam egy újságot és a sporthírekben beszámolnak a spanyol vb futamról, így Sordo meg úgy Loeb bla bla bla, érdekes a hülye magyar újságírónak eszébe se jutott a 15. helyen végzett magyar szerencsétlen flótás...
bocs ha erősen fogalmaztam de rögtön ez jött ki belőlem és most elég szókimondó hangulatban vagyok (illetve szólebillentyűző de ez szarul hangzik)
remélem nem sértődsz meg és esetleg elgondolkozol és változtatsz a hozzáállásodon
Itt délen is csinálhatna már valaki ilyen versenypályát, legjobb lenne ha a Horvátok Eszéken vagy Verőcén építenének egyet az közel lenne. Magyarokban nem reménykedem, a Balaton ring is több mint 100km-re lesz, egyáltalán mehetnek majd rá autósok is?
Én jól éreztem magam ezen a versenyen, az évvégi dobogó és pontverseny szempontjából nem voltam érdekelve mivel a szezon nagyrészét kihagytam.
Sikerült idei kategória rekordot futnom, Tibibá ellen a döntő sajnos nem jött össze és második lettem de látványos lehetett és tanulságos kívülről és belülről nézve egyaránt, kár hogy nem 410 méter a negyed mérföld
Tibi12,204@169,045
én12,209@182,693
Nézőként nagyon tetszettek az amerikai vasak, nekem a kedvencem az a nagy tepsi kabrió Cadillac volt, csak egy futamot ment de azt volt szerencsém látni, viszonyításként csak annyit fűznék hozzá Hondásként, hogy VTI Civic vagy Type R Civic gyengébb időt és célvonali sebességet tud!
A többi részletet is vedd figyelembe és annak tükrében itélj:
Nézd Attila szemszögéből
-nem az ellenfele ült az autóban a lezárt burnout zónában és melegített
-az ellenfele autójával nem a szabályrendszer általt maximalizált 2 gumimelegítés történt hanem több
-a rajtprocedúránál már a valóságos ellenfele ült az autóban és a beállásnál begurult úgy hogy az egyik stage lámpa kialudt (ez elég zavaró mert vagy visszaintik hogy álljon hátrébb vagy lemegy a lámpa és rajt, ezt és sem tudom ilyenkor mi a szabály és mi alapján)
-és végül mindezen zavaró körülmények ellenére jobb időt ment és nagyobb célvonalija volt az Opelnek mint a BMW-nek, csak a reakció időn múlott a dolog hogy nem ő nyert tisztán
ha mindezt átgondolod akkor talán nem olyan negatív kicsengésű egy ilyen óvás
Döntőben amikor beugrottam Bálint ellen, nem csinált valaki videót oldalról?
Rögtön kuplungoltam a piros lámpa után és elvettem a gázt aztán gurultam és átraktam kettőbe majd egy másodperc múlva szépen lepadlóztam és kis fordulatról kettőben kigyorsítva végigkapcsolgattam, és így is 180 fölé mentem célvonali sebességben 15,9-es idővel. Vajon ha minden hibátlan lett volna akkor mi az eredmény?
Sajnos csak döntőre tudtam megcsinálni rendesen az autót, az egész szombatot és vasárnapot átszenvedtem. Jó lenne látni és hallani a futamot, nagyon sajnálom hogy ezen a hétvégén nem derült ki mennyire megy az autó.
AS1 pontversenyben jelenleg 4. helyen áll. Ki kéne nyomtatni a saját maga által készített leírást az adatokkal (82,5x84 furatxlöket) és az orra alá dugni Lacházán ha eljön.
Új felhasználó.
Első hozzászólásai csak előzetes moderáció után láthatóak, míg nem kapja meg az elfogadott rangot.
Az adminisztrátorok elérhetőségétől függően pár órát is igénybe vehet. Kis türelmét.
Jó volt a mai nap, a legizgalmasabb futam címét számomra biztos elnyerné Bálint nitrós gépe és az én 1,3-as szívó küzdelme, szinte csend lett és látszott a nézőkön is a feszültség hogy most mi lesz ebből.
Aztán a szoci drukkerek 17 másodperc múlva fellélegezhettek mert Bálint gurult át előbb a célvonalon, én követtem őt 1 másodperc lemaradással.
Mindketten vérprofi kategóriában nyomtuk, a sok milliós gépekből furán néztek ránk amikor beálltunk a sor elejére a két talicskával.
2db 7x15 4x100-as ET35-ös felnin nem kell valakinek 2db Toyo R888 205/50R15
40000Ft lenne a komplett 2 kerék, holnap reggel tudnám vinni Kiskunlacházára .
Nem véletlen írtam hogy húzni kell engem, szerintem 1,3-as 75 lovas motorral képviseltetem magam ami ha szerencsém van és max 8-an leszünk akkor a döntőbe juttat.
Nincs már "lendületem" a témához, pláne így hogy 2 hét volt a két verseny között. Egyszer lenyomtam egy szezont itt a környékbeli rallysprint bajnokságban egy Alfával és akkor megutáltam a pár perces hétvégi élmény utáni rendszeres 2-3 hetes szereléseket. Lett volna kölcsönbe egy komplett ugyan olyan motor mint az enyém csak rá kellett volna aggatni a külsőségeket de akkor eszembe jutott hogy szállító autó sincs meg a sok motor ki-be rakosgatás ......stb
Ja meg 340km autómentőzés vagy trélerezés a bizonytalanba rendszeresen, szóval így szezon végére kicsit kifáradtam lelkileg is meg anyagilag is.
Velem beszéltél. A mi mérőpadunknak nagyobb görgőátmérője van mint a csepelinek és eggyel kisebb az örvényáramú féke, ezért adtam meg az ő telefonszámukat mert a műszaki feltételeiteknek jobban megfelel. 300-500 lóerőt nem tudunk megtartani, tehát a hangolás nem megoldható nálunk ilyen teljesítményszinten.
Remélem meg tudjátok csinálni Gáboréknál és találkozunk szombaton Lacházán.
Audis versenyző kollégák! Vannak 1db-os gyári Audi felnijeim, ha valakinek kell valamelyik esetleg, szombaton el tudnám vinni. 15-16-17-18 colos 4-5-6-7 ezerFt
Csak óvatosan mert te is KI LESZEL HÍVA ! Neked mennyit megy a Béjemvéd? Te jó ellenfél lennél mert neked is gyári és nincs piszkálva, és nem tréleren érkezel vele.