A rossz mérés és az összecseszett pálya senkinek sem jó, változtass a szabályon megvalósítható kereteken belül és aki versenyezni szeretne az alkalmazkodni fog. csak jelezd időben.
Az idő kegyes volt, a ragacs estére működött. A mérős társaság kritikán alul teljesitett, Peti nem győzött elnézést kérni miattuk.Ja és 201m -re módosult a táv a műszer hibája miatt (délig szerelték)
Másodiknak álltam be a fotocellába araszolgatva,motor 4000-es fordulaton kuplungal pöckölgetve kézifékkel megfogva.A rajtnál nem sikerült a kézit jól kiengedni és váltások közt is babráltam vele a visszajelző miatt.....vesztemre. 4-ből 3-ba vissza sikerült rakni 5000-es fordulaton és a motorba valami nem birta ki.
Hű most bogarat ültettél a fülembe.Lehet hogy eredményesebb lennék bicóval? Orgyival 1 kategóriába? Simán lenyomnám 402-m, a szalajtós biciklijével együtt.
Az idő jó volt, a büfé túlterhelt, a hangosítást jó lett volna hallani a versenyzőknek is. A versenyzői parkolórész kialakítása nem volt a legszerencsésebb és a döntők lebonyolítása sem volt a legrugalmasabb. Ezeket építő jellegű kritikáknak szánom, a szervezők felé.
Az új szabályok szerint az autóm a street kategóriák közül az AS8 kategóriába kerülne. Ezek szerint idén Fapumával, Jeff-fel, az amerikai nitrós vasakkal és az utólag turbósított BMW-kel kéne versenyeznem a 2,5-ös diesel autómmal(?). Kemény...
összesen 30 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...