Azért kérdeztem, mert eddig sehol nem találkoztam a MOTE oldaláról hirdetéssel és a legutóbbi infóm még az volt (pár hete), hogy idén nem szervezzük meg.
Most beszéltem valakivel a vezetőségből és ő mondta, hogy mégis lesz, csak azért nincs még hirdetve, mert nem minden részlet volt tisztázva.
Akkor csak össze kell lapátolnom a Corsát, hogy indulhassak vele.
Köszi a Választ!
Autópálya nekem nem játszik, mert eléggé délen lakok, Szegedtől 100Km-re. Ahogy néztem, a reptér még Arad előtt van, be se kell menni a városba. Matrica minden útvonalra kell nálatok?
Ha addig összerakom a kocsit, akkor könnyen lehet, hogy kiviszem
Lehet kinéznék erre az aradi versenyre.
Még nem tudom, hogy csak mint néző, vagy fellógatom a Corsát is a trélerre, de jó lenne tudni, hogy lehet-e valami buktató a határon, vagy azon túl.
Rákérdeztem a srácnál, azt válaszolta, hogy egy fekete Kadett volt és hogy nem hivatalos mérés volt, csak mehetett egy teszt futamot. Váltó problémái voltak.
De ha senki nem emlékszik ilyesmire, akkor tuti kamu az egész.
Egyébként egy Osztrák tagról van szó, Käfer, vagy Käfer Motorsport néven ismerhetik, Én még nem hallottam róla eddig.
Találtam egy ebayes aukcióban egy taszári timeslipet.
Egy turbót árulnak C20LET motorhoz és érdekelne, hogy ki és mivel futott ilyen időt, vagy csak kamu az egész.
Meg akartam keresni a dragbázisban, de nem találtam a listában se az időt, se a rajtszámot...
Fura.
Felvettem a 6.12-i kiskunlacházi és tököli versenyeket az eredményeim közé, de amikor vissza akartam nézni, csak a tököli jelent meg.
Megnéztem az időket és ahhoz a versenyhez írta ki a lacházán futott időimet is.
PD az, csak akkor a LE-t nem tudtam pontosan.
Nem értek én ezekhez, gázolajjal csak a garázsban a kályhát szoktam begyújtani.
Majd kérdezek tőle egy motorkódot, de nem tudom benne van-e még a blokkban, mert az égvilágon minden AF-es abban a Golfban.
Ha jól tudom, akkor ez a 110 lovas volt gyárilag, de utánanézek majd.
Amúgy nem ment rosszul, de csak 163-as célvonalijai voltak 14,2-vel, a rossz tapadás miatt.
Amúgy meg lehet mondani biztosan szétszedés nélkül, hogy melyik hajtókar kell a motorba, vagy várjunk a rendeléssel, amíg szét lesz szedve?
Egyik havernak fog majd kelleni egy szett, mert elkezdett kopogni a motorja, mintha csapszeges lenne és ha már szét lesz szedve, akkor rendesen össze akarja rakni, de még csak alkatrészgyűjtés lesz először.
Lehet nem szerette a 2,5 bart a gyári blokk.
Lenne egy olyan kérdésem a dízeles frakcióhoz, hogy mennyiért lehet lőni általában H-profil karokat 1.9 PD-hez?
Egyik német ismerős, aki ezekkel foglalkozik 250€-t mondott rá, ez így hirtelen kicsit olcsónak tűnik.
Igaz az, hogy ugyanolyan a hajtókar, mint az 1.8T-é, csak 20 helyett 26mm-es a csapszeg furat?
Egyrészt a kuplung, másrészt hőmérsékletproblémáim voltak, miután tönkrement a hűtőventillátorom és le kellene venni a fejet. Idén már nem fogom megcsinálni és lehet, hogy jövőre már nem ezzel a "nehéz utcai" autóval fogok próbálkozni.
A Profi kategóriákba sorolt épített autókról nem is beszélve, egyik haverom egy 2000 16V Astrával, ami nem hivatalos, valami 5e ft-ot fizetett egyszeri nevezésre, hát nem csodálom, hogy sokallta.
Vagy inkább maradni a benzinmotornál?
Na jó, nem akarom itt szítani a tüzet.
Amúgy a Pug 2000 16V motorjai alapból egész jók, csak haver szerint nem nagyon fér bele pl. egy 106-ba, csak esetleg egy 205-be.
Amíg használható, addig nem fogok már hozzányúlni, erősebb már nem nagyon lesz ez a motor, a gyári belsővel és turbóval.
Eddig is csak akkor csúszott meg, amikor f@szul váltottam.
Ha elfogy a kuplung, akkor meg jön valami jobb, de remélem ezt a szezont még kibírja.
Nekem is még bírja a Martin-féle lekvár cucc, de ha az elfogy, akkor jön az acéllendkerék és egy szinter. Akkor majd lehet 2-ben rajtolni.
Most a szívó könnyített lendkereke és 960kg-ra felhúzott szerkezete van, a turbós motor kevlározott tárcsájával.
Utcán 4-ben már megcsúszott 1-2-szer, de versenyen még nem, pedig attól féltem a legjobban, meg a saját gyártású féltengelyeimtől.
Kinézetre meg 200 lovat se nézne ki belőle a senki, sehol semmi feltűnő.