Elbaszott mód idegesítő, hogy "Godzillának" van nevezve az R32!!!
Csak és kizárólag az R34 GTR kapta ezt a jelzőt, kimondottan a technika miatt is, ami az r32-ben igencsak hiányos még az utódjához képest...
Mindegy csak úgy mondtam
Azt a gyáriból alakítják át nem?
A bowdenes probléma van vele megoldva asszem, de az még ua a váltóbél.
Aztán lehet totál rosszul tudom, csak kérdem. Jószándék vezérel na
A 6-gang erősebb az 5-ösnél, az egyik gyenge pont lett az evonál kijavítva a 6-os szerelésével, miért nem próbáljátok ki???? Asszem még 5-össel hajtassz ugye?
Mi számít komolynak???
Ha célgépben gondolod, akkor nem hiszem, hogy lesz itthon dragra 1.8..., de amennyiben utcai felhasználásra alkalmas verziót is el tudsz képzelni a "komoly" szó tartalmában, úgy jelentkeznék erre a címre
Már ott érdekes ez a cikk, hogy az előző tulaj nem újíttatta fel a turbót a motor meghibásodása után.
A másik, hogy nem értem a turbónak ezen fajta felújítási módja, miért (kókányolás)? Ha nagyon ki van kopva a középrész, van ahol perselyezik és nincsen vele gond.....kinek a pap......
Utolsó sorban, lehet csak a 8szelepes ecut tudta írni a tuner.....
Ezek lehet mind el voltak mondva az előző tulajnak, csak neki megfeleltek a hallottak.....
Hozzáteszem Janikát én sem szeretem, ilyen olyan okok miatt, de nekem ne szövegeljen, aki hengervégnyomásra kompressziómérést ír és a műszakira jár.............................
Így van, no de onnét volt ereszd el a hajamat, mint Senna meg Prost.
Volt ott egymásnak ugrás is a nagy hévben, komoly időszak volt, komoly csatákkal. Amúgy már vágod miért mondtam, hogy visszaugranék 5 évet???
Carlossal anno kitárgyaltuk ezt a VR6 T-mát.
Azt ecsetelte, hogy a kicsi dőlésszög a hengersorok között igen rossz konstrukció, mert nagyon melegszik a motor, mert tré a hűtési lehetőség közöttük. Például ezért is könnyen hengerfejes lesz a VR6. Lehet mondott még valamit róla, de most csak ennyi jutott eszembe.
Ajánlom figyelmedbe amúgy az EIP tuningot, ha VR6-ban gondolkozol.
Én nem értek hozzá, csak kérdem, mert érdekel. 5600-nál leadja a max powert utána esik. Nem lehet egy ilyen motort mondjuk 7-8ezerig tekerni, úgy hogy ne hulljon a powa???