timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 2 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2014.08.31. 11:35:03 (75330
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Szerintem órákon át tudnám sorolni, hány ember használ az utakon olyan autót amiben a papíron gyári motornál jóval erősebb van, és nap mint nap használja az UTCÁN.
Kérdezem én, mitől utcai kategória az utcai? Mosolyog (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költői...) 
Re: ave (75326)
válasz erre 2014.08.31. 11:32:19 (75329
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövőjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetőségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelősege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történő eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínűleg több versenyzőt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tűzdelt irreális besorolású versenyek helyett. 

összesen 2 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!