Szerintem órákon át tudnám sorolni, hány ember használ az utakon olyan autót amiben a papíron gyári motornál jóval erősebb van, és nap mint nap használja az UTCÁN.
Kérdezem én, mitől utcai kategória az utcai? (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költői...)
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövőjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetőségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelősege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történő eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínűleg több versenyzőt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tűzdelt irreális besorolású versenyek helyett.
összesen 2 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Kérdezem én, mitől utcai kategória az utcai? (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költői...)