timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 4 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.10.20. 20:14:00 (75008
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Wow Hö? A szívószelepeknek nem volt elég mély a szelepzseb és kicsit összeértek a dugókkal?
 
Re: oioio-1 (75007)
válasz erre 2013.10.09. 21:18:47 (74854
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Most komolyan, megint megy itt a "személyes" vitatkozás? Mi van már srácok, hagyjuk már ezt...
Szerintem az idő alapú versenyzés kontra kategória versenyzésről beszélünk ennek érveiről és ellenérveiről és nem arról hogy ki milyen reakcióval mer rajtolni, mert leginkább a "mer"-ről van szó, mert nekem nem meséli be senki hogy a 0.011-es meg még a 0.1-es reakció zöld lámpára indulás...
Aki itt van azért mindenki tisztában van a rollout stb. fogalmával, és igen, elő és középdöntőben én sem szoktam 0.4-0.6 nál jobb reakciókat venni, egyrészt mivel nem szeretnék beugrani másrészt idő amíg rajtprog.-on felpörög a csiga és nem szeretem csak ha muszáj rajtprogramon kuplunggal és kézifékkel beengedni a kocsim 2lámpára. De mivel a döntő futamban már általában minimális a különbség az ellenfél ellen akkor elrajtolok így, és minél kisebb, de biztonságos 0.2-0.3 reakcióval.. Szerintem mindenki maga dönti el hogy hogyan akar versenyezni. És a rajtprocedúra meg simán betanulható pár futam alatt ki tudod tapasztalni hogy hogy tudod levinni beugrás határra az indulást, ezen kár lovagolni.... Nyílván ha idő kat. lenne időben egymáshoz szorosabb kocsikkal, jóval nagyobb lenne a beugrások száma is, mivel századok döntenek.. 
válasz erre 2013.10.09. 16:02:26 (74830
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Ja, és a célvideós dologra visszatérve, pont ezért volt óriási az érdeklődés hungaroringen, mert ott a nézők végig tudták követni a versenyt 0-201m-ig és látták a lelátók miatt hogy mi is történik. Akár az is lehetne hogy 400 körül egy kamera veszi a versenyt egy állványról, és kivetítőn megy élőben a célig. Jó, tudom hogy óriási beruházást egy mobil kivetítő, meg a 2-3 kameramann aki ezt veszi, mégis valahogy így lehetne a nézők számára is izgalmassá tenni. Plusz az, ha a döntők nem húzódnának késő estig, amikor már mindenki megunja és megy haza. Akár olyan áron hogy a Motoros drag Ob.-t külön venni, és ezzel nyerni időt. De ezek tényleg csak ötletek, ha bárki tud jobbat, hogyan lehetne érdekesebbé tenni, mindenki örülne neki.
 
válasz erre 2013.10.09. 15:45:36 (74828
Felhasználói profil
13.02 @ 177
Bocs hogy kishalként én is beleszólok, az idei évet végigtoltam én is a bajnokságban, minden versenyen ott voltam, a legdurvább Street kat.-ban: AS3. Nem volt olyan verseny ahol ne lett volna ki a 8as tábla, egyik rendezésben sem.
Értem hogy mit szeretnétek ezzel az idő alapú versenyzéssel, és nekem nem hiszem hogy gondot jelentene a jövőben, 13.0-13.1-eket fut max 0.3-as szórással a kocsim.
De azon kívül hogy izgalmasabb lenne a verseny az idő alapúság miatt, egy kategóriába jóval több autó esne bele, ha onnan csak a legjobb 8 jut tovább, akkor abban a kategóriában, (mondjuk 11-12 12-13 13-14 14-15snél, általában azért itt van a legtöbb  épített és street kat. autó) óriási lenne a tömeg, akár 20-30-40 autó is, a többiben ugyan úgy versenyezne 1-2-3-4 ember. És amelyikekben ekkora a tömeg a sikertelen versenyzők úgyis felhagynának a versenyzéssel, mert ok hogy mondjuk az enyém 13sec-es bracket, és ennyit is tud a kocsi, akkor benevez hozzám egy butított 12seces, és döntőben elver, mindig a kis előnyével ami megengedett. Na én ezen felháborodva visszaveszem a töltőnyomásom visszamegyek 14es katba, és 13.8-akkal a döntőben kicsinálom az ellenfeleket, mert erősebb a kocsim, és 1-2tized szórás minden autóban van! Akkor mekkora is lesz a versenyzők között az elégedettségi faktor, miért is járunk ki versenyezni, hogy a butított autómmal kocsikázzak a gyengébb kat.ban... Szuper..
Sajna szerintem nem ezen múlik a dolog, azzal tényleg több versenyző lenne hogy a nem hivatolasan beépített, de versenyen nevezéskor ellenőrzött, valós adatokat megadva a megfelelő kategóriába sorolt autók is mehessenek. Több nézőt pedig szerintem nem fog vonzani akkor sem ha időalapú, mindenki tudja hogy a döntőket általában már senki nem várja meg, mert uncsi. Ha már ötletelünk, sokkal inkább arra kellene figyelni hogy hogyan lehet több nézőt és "szponzort" mozgósítani, és ez nem csak a rendezők feladata!!! Hiába hogy most a Drift a nagy úr, valamit csak ki lehet találni, elhiszem hogy a régi idők 2004-2005 amikor elkezdődött ez az egész és még IP-nél egy durvább péntek este többen voltak mint bármelyik versenyen idén, sosem jönnek vissza, de szerintem még mindig sokakat megmozgatnak a szoros versenyek, és nem csak a 9-10sec-es autók...
Valahogy látványosabbá kellene tenni az egészet, pl.a cél utolsó 30m-ét oldalról egy kamerával kivetítőn mutatva, ilyesmikre gondolok. Amikor az emberek nem csak két elhalványuló autót látnak 400m-nél meg a nyertesnél felgyulladó lámpát hanem egy "célvideón" láthatják a befutót hogy mekkora is a különbség..
 

összesen 4 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!