Én azt mondanám értelmezd újra amit írtam! Én is ezt írtam h ne legyen akkora szorzó én max 2*-est használnék az úgy kb reális lehet de mondjuk a ti példátokból az 1.4-ek menjenek mondjuk a max 2.4-es szívókkal! A B20 meg úgyis jobb csak h legyen min cimmognod:P
Nagyon tetszik h lesznek új kategóriák anyi módosítást viszont én is eszközölnék h ne legyen ekkora külömbség a turbós-szívó között!Nyugottan mehetnek az 1.4turbók a 2.4-2.8ig szívókkal ha valaki egyszer épít egyet úgyis elveri a puntókat és akkor a hobizoli se tud már miért háborogni!
Egy kis segítséget szeretnék kérni
A mostani kunmadarasi versenyen h lessz a pontozás így hogy elmaradt a döntőzés?Csak a kvalifikációs pontok lesznek beírva és a helyezésért nem jár pont mert ugye nem volt döntős futam vagy azért is kapunk pontot?Köszönöm
Ha 3-an voltatok a kategóriádba akkor két döntő futamot nyerthettél max tehát az futamonként 50 így itt kaptál 100-at és a nevezésért kaptál még 50-et ezért ez csak 150.
Szia Zoli.
A gépátvevő srácok valóban ott voltak azt írtam is h azzal már nem volt gond miután megkaptam a rajtszámot amivel mehettem hozzájuk h átvegyék az autót az pikk pakk meg is volt minden hiba nélkül.De hogy tiszta legyen nem azzal van a bajom h várnom kell mert egye kutya nem vagyok én se különb mint más ember ha sor van beállok és kivárom!Szóval ha 30 percet sorba állok a rajtszámér azzal sincsen semmi problémám de hogy kiállom a sort ott állok az asztalnál nekem nem tudnak segíteni a lányzóval beszégettünk közbe és ő elmondta h nem tudja mit hogyan adjon nekünk.Ez idáig okés.Innentől kezdve 30 percet vártunk 4en magyarok h jöjjön egy illetékes aki tud segíteni közben mögülünk balról a szlovákok folyamatosan jöttek kapták mentek na ez már nem anyira szimpi.Mintha a boltba a pénztáros azt mondaná h te egy kicsit problémás vagy mert tele a gurulós kocsid sok idő lenne lerendezni inkább mögöted áll 15 kis kosara 1 kiflivel addig őket gyorsan lerendezem és majd utána foglalkozok veled.Túl van tárgyalva elmúlt olcsobb nem lessz a kenyér kegközelebb máshogy lessz
A kategória besorolás ott le lett beszélve Rolandal ő odajött és 10 perc alatt megoldota a problémát kupát is megkaptam így van csak ott azért lettem mérges mert 2 és fél órát vártunk a szlovák döntők miatt és utána még fel se hívnak a dobogóra ergó ha nem várom ki azt a két és fél órát ki se derül ez az egész ugyhogy a pontokat is bukom.A lényeg h megvan nem szeretnék senkivel vitázni vagy senkit megvádolni csak leírtam h velem ez történt pont.
Köszönöm h vettétek a fáradtságot és foglalkoztatok a problémával holott kicsi dolog ez egy ekkora rendezvényhez képest.
Természetesen megyünk a következő versenyre is Lacházán sose csalódik az ember!!!
4en áltunk magyarok az asztal elött h egyáltalán számot kapjunk amivel mehetünk a versenybíróhoz h lepecsételjen amivel visszamenve elvettétek a lapot és így be voltunk benevezve! Egy lányka volt ott aki tudot magyarul de nem tudta mit kell csinálni a radión próbált segítséget kérni végig ergó nem tudott segíteni és egy szlovák srác állt ott aki a jobboldalt álló körülbelül 15 fős szlovák versenyzőgárdát simán cakli pakli benevezte ameddig mi ott körülbelül 30 percet áltunk csak azért h rajtszámot kapjunk!!!Utána már a magyar versenybíró pikk pakk átvette a kocsit és utána visszamenve már ott ált az az ember aki tudott magyarul és át tudta venni a lapunkat (Nekem pl roszul mert a szlovák versenybe nevezett de ez már egy másik téma) Ennyi volt csupán a nevezés és ez nem vitatéma ez tény mert így történt és elég rosszul esett h ott állok efektív sorba és senki nem tud és nem is nagyon akar segíteni.Ennyi!
CTRL-C
Körülbelül 11 körül értünk ki hatalmas tömeg és fejetlenség a tréllerel kell forgolódni helyet keresni sebaj megoldottuk.Lepakolás után elindultunk megkeresni a gépátvételt.Mondanom se kell mégnagyobb fejetlenség.Talán 1 óra várakozás után (Mert csak szlovákok voltak akinél nevezni lehetett ők pedig csak szlovákokkal foglalkoztak holott sorban állás után ott álltam az asztal elött jópár másik magyar nevezni kívánó versenytársammal és szépen mellettünk vagy 15 szlovák benevezhetett még közben.)Ez is megoldódott akkor menjünk vissza a tréllerhez kereket cserélni guminyomást állítani ilyesmi de hophop azt nem lehet.Kimenni csak úgy lehet ha futamot megyek és onnan jövök vissza nemgond téli gumival megyünk mibaj lehet.Közben őrületes sor lett a gyorsulásnál álltunk áltunk és nem mozdultunk közbe szlovákoktól szereztem emelőt a sorban állva kereket cseréltem gumit fújtam még mindig nem mozdult a sor.valamikor fél3 kor tudtam menni az első futamot igen 11 óra óta!!!A pálya említésre sem érdemes de ezt tudtuk nulla tapadás.Semmi gond azonnal vissza a sorba várakozás és ezt még egyszer ugyanígy aztán még egyszer és vége a kvalifikációs időmérőnek és ugyebár nekünk nincs döntőzés, meguntam kimentem a tréllerhez felraktam az autót és úgy voltam vele h indulok haza nem érdekel a díjjkiosztó.Aztán végül úgy döntöttünk mégis várjuk meg.H jól döntöttünk vagy nem azt mindenki döntse el maga.Újabb 2.5 óra várakozás!!! Szlovák döntők után végigvárhattuk még a szlovákok díjkiosztóját milyen logikus hiszen ők vannak otthon had menjenek gyorsan haza mind1.És akkor jött a legjobb része ennek az amúgy is borzalmas napnak rossz helyre rakták a nevezésem és valamiért a szlovák versenyre neveztek (külön volt magyar és szlovák jelzem külön nevezési lappal egyértelműen megkülönböztethtően a kettőt egymástól dehát sikerült) Úgyhogy a dobogóra se hívtak fel kupát se kaptam de mindez nem is érdekelt de a pontokat se kaptam volna meg amiért egyáltalán kimentem.
CTRL-V
Bocsánat de máshol már leírtam így most csak bemásolom.
Sziasztok.
Szlovákiaringes verseny tényleg 200m-es lessz?Lehet hülye kérdés de még nem voltam úgyhogy egyből lenne egy következő is h lessz kezelve?
Köszönöm
Én még mindig nem értem h ami tavaly télen ki lett tűzve h lesznek súlyhatárok az miért nem jöhet be?Ha közelíteni akarjuk az autókat akkor a jelenlegi (vagy kicsit változtatott) ccm-hez tartozó minimál súlyt rakunk akkor máris meglessznek a kicsit egyformább autók!!!Tényleg rossz h enyit van bolygatva az egész mert így téll nem lehet autót építeni pont ez a drága h minden évbe át kell alakítani teljesen másra az autókat...Sztem ez így már elkezdett egy kiforott kategória besorolás lenni amit mindenki egész jól elfogadott ezt finomítsuk még tovább de ne úgy h merőben újra csináljuk megint!
Jöjjenek be szépen a súlyhatárok köbcentihez mérten és akkor mindenki építhet "egyforma" autót és máris szorosabb lessz a verseny.Ennyi ez az időalapú verseny meg annak jó aki nem akar fejleszteni vagy mert nincs pénze vagy mert nincs tudása vagy mert nem akar!Igaz h ez csak az én véleményem de én is kategóriára építettem az autóm betartva az adott kategória szabályait nem lettem első mert még ki kell forrjon de ha ez az időalapú bejön gyakorlatilag dobhatom el az egész éves munkám...
Még egy olyat ki lehetne próbálni h legyen mindkettő és melyikre neveznek többen...Itt kiderülne h menyire tetszik az embereknek.
Sziasztok
Először is szeretnék én is mindenkinek gratulálni aki elérte a kitűzött célját!!!
Az időalapu rangsorolásról már sokszor halottam személy szerint én sem tartom jó ötletnek akkor nem építettem volna autót dragra!
Viszont ha szabad egy ötletet felvetnem sok problémát ezzel kiszűrve, egy kamerát nem lehetne a rajtvonalba felszerelni amin látszik a fa is hogy vitatott beugrás vagy viszagurulás esetén erre azonnal legyen a rendezőségnek bizonyítéka?Tudom h megvan a veszélye h ellopják mert már megtörtént ilyesmi én mégis örülnék személy szerint ha lenne egy ilyen lehetőség mert mondjuk egy döntőnél nagyon érdekes lehet és esetleg újra lehetne "játszani".Az is lehet h ez senkinél nem volt még probléma és hülyeség de kiváncsi lennék a véleményekre...
Helósztok!
Csak anyit szeretnék kérdezni h a mérleg jön e trencsén-re?Mert ha minden jól megy bekerül adigra az új kasztniba a motor és szeretném tudni mennyi az annyi...
Re: oioio-1 (74391)
összesen 21 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...