Bocs ez kicsit hosszú lesz, de nem tudok linkelni :-S
Ezek voltak a kategóriák:
A1 AUTO 1000 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma nem éri el az 1000 ccm-t és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. Az 1000 ccm hengerűrtartalom alatti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A2 AUTO 1500 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 1001 ccm és 1500 ccm között van, és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. Az 1000 ccm és 1500 ccm hengerűrtartalom közötti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A3 AUTO 2000 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 1501 ccm és 2000 ccm között van, és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. Az 1501 ccm és 2000 ccm hengerűrtartalom közötti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A4 AUTO 2500 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 2001 ccm és 2500 ccm között van, és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. A 2001 ccm és 2500 ccm hengerűrtartalom közötti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó az eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A5 AUTO 3000 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 2501 ccm és 3000 ccm között van, és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. A 2501 ccm és 3000 ccm hengerűrtartalom közötti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó az eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A6 AUTO 5000 Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely 2 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 3001 ccm és 5000 ccm között van, és motorja szívó üzemű, tehát nincs feltöltő berendezéssel ellátva. A 3001 ccm és 5000 ccm hengerűrtartalom közötti összkerék hajtású vagy feltöltővel (turbó, kompresszor, nitro stb.) felszerelt autó az eggyel feljebbi kategóriába sorolandó! Ha ezek közül kettővel is rendelkezik, akkor kettővel feljebbi kategóriába kerül. Üzemanyaguk benzin.
A7 AUTO 5000 SPECIAL Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel, illetve támasztókerekekkel rendelkező autók, mely lehet 2 vagy 4 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma meghaladja az 5000 ccm-t . Motorja lehet szívó üzemű, vagy feltöltővel, (turbó, kompresszor, nitro stb.) és összkerék hajtású. Üzemanyaguk benzin.
A8 Diesel Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely lehet 2 vagy 4 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma nem haladja meg az 2100 ccm-t, és motorja szívó üzemű, vagy feltöltő berendezéssel van ellátva. Üzemanyaguk Diesel.
A9 Diesel Special Ide tartozó autók: Minden sorozatgyártású 2 vagy 4 ütemű, soros vagy V vagy wankel vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, mely lehet 2 vagy 4 kerék hajtású, amelynek hengerűrtartalma 2101 ccm fölött van, és motorja szívó üzemű, vagy feltöltő berendezéssel van ellátva. Üzemanyaguk Diesel.
Csak az Olasz :-P
Nem az egri srác vagyok, inkább a zalaegerszegi - gsi-t viszont már én vertem :-D
Köszi!
Vasárnap Sármellék, ha valakit érdekel - bocs a promóért!
Köszönöm szépen. Neked is gratulálok a rekordhoz is meg a győzelemhez is, jobbulást a gépnek!
14 alját mentem csak, gyengélkedika gép. Meg kicsit vissza is vettem a teljesítményből, mert tudtam, hogy jössz :-P Had nyerjen két külön kategóriát a két Uno :-D
Köszi szépen!
Én is Szentkirályszabadjára készültem, sőt mentem is oda, de a versenyre bevezető úton meghalt az ac-m, szóval kicit morcos lettem. Kocsi ott pihent a kereszteződésben, csoda hogy nem nyúlták le, ma jött haza trélerrel, ahol is a tréleres fiú okos rögzítése miatt a csörlő szétbaszta a cooleremet - sok a jóból :-P
Ja tényleg keresek megvételre Renault Master Coolert - boccs az offért!
Szombati race riport-ot valaki - ki nyerte az A2-t?
A sármelléki gyorsuláson is a chronomot mért tavaly is meg idén is. Sőt a kaposújlaki gyorsulást is ők mérik.
Tavaly még tényleg nem volt stage-ük, de idén már van és már úgy is mértek, sőt ha valaki odament hozzájuk a mérőkocsihoz timeslipet is kapott - igaz, hogy egy A/4-es lap fele volt de volt :-P
13 nem sikerült 14 eleje de szerencsétlenésgemre 3 ezreddel csak 4-ik voltam a kvalifikációban és a négy közé lerajtoltak úgyhogy szar, meg a kocsi is rakoncátlankodik, rángat úgyhogy ez nem volt a legjobb napom :-(
Ez jóval korábbi, de hozzá szerttem volna tenni, hogy Barni PGT-vel, 13 tetejét lépett és a négy közé Hori ellen befulladósan rajtolt+a 2 is melléhúzta, úgyhogy kellett hozzá szerencse, mint nekem a lotushoz :-)
A bordó uno már nagyon régen nem 15.2-t szór hanem 14.2.-t, sőt most az elődöntőben sikerült fogni egy 13 végét. remélem jövő héten is meg tudom futni rábán és nem csak véletlen volt, bár a 60 lábam továbbra is tragédia :-)