egy jo darabig a padon voltunk mert a programon is lett igazitva és probáltunk fokolni a tengelyeken is.a mérésekkel volt 15000ft.
én pozsonyba nem megyek többet a kocsimmal.nem fogom a zsarukot szponzorálni.
csak gondoltam hogy lemérheted ugyan ezt a kocsit máshol,és akkor esetleg megtudod van-e külömbség 2 pad között.elég soknak tünik a veszteséged FWD-re.
az 1,6-os honda motor is valami 1590ccm,nem haladja meg a 1600ccm-et.utolagos turbositásnál AS2+1 kategoria feljebb, tehát AS3-ba kerül.az szivoba AS2,de turboval emel 1 kategoriát.
akkor Holakovsky a turbo hondával jo helyen volt szeptember 11-én és a magyar honda is.mi sem értettük hogy miért vannak AS3-ban.
1600ccm feletti + turbo az AS3,+ emel 1 kategoriát AS4-be.és akkor a RENAULT 1,8 turbo volt rossz helyre téve egész évben.az már AS4 lett volna.
akkor a szlovák 1,6 honda turbo + egy magyar 1,6 honda turbo miért lett AS3 kategoriába ha nem emel kategoriát.akkor maradtak volna AS2-ben.
Street kategóriákban a gyári vagy forgalmi engedélybe bejgyzett (pl. megnövelt teljesítmény-adat) feltöltés egy kategóriát emel.
na most éppen ezen gondolkoztam hogy akkor a 1,8 turbo renault clio utolagos turbositva legépkönyvezve AS4 kategoria lenne. de akkor ebben az évben rossz helyre lett sorolva.
azt a skodát most láttam először,és egy idős uriember vezette.13:819@155,9
szerintem most gyorsult először,mert amikor vele kerültem össze és beakartak állitani minket a stage-ba,akkor rögtön padlozott a vas konstrukcio alol.a kéz legyintésre padlozott.
ha arra a piros 205-re gondolsz fekete üvegekkel és motorháztetővel , fehér felirattal az oldalso ajtoján , az 13:5@164 . szokásosan hengerfej tömitéses gondjai voltak,mint minden versenyen.
én irnám hogy mi volt Trencin-ben,de belekeveredtem az egészbe és nem akarok hülyeséget irni.
az bisztos hogy szaby az első futamában féltengely töréssel kezdett,és bisztos hogy ő nyerte a kategoriát.
oioio-1
ez a ragacsozás hogy lesz a jövőben?egész nap lehet ragacs mellől rajtolni,és a döntőben csak ragcsrol? nem mindenkinek jo a ragacs,talán az E jelü gumik nem szeretik. ragacsrol 2,1 és ragacs mellől 1,8-1,9 60 láb a külömbség nálam.
a jo fajta szlovák diesel üzemanyag kell belé. trencinben majd belehet vele tapadni a betonon.ott a legjobb a tapadás,csak ne essen az eső szokás szerint.
itt vannak képek a versenyről. http://www.itti.sk/1/kepek/kepek2010/kepek22/