Hiba nem a gépátvételnél és a rajtszámkiadásnál tortént - mivel a magyar bajnokságban résztvevoket a magyar versenybírok sorolták kategoriába és rajtszámod is csak a magyar bajnokságba sorolt / 200-tol felfelé /, hanem a számítogépes bevitelnél.Ketto ilyen hiba volt,201-es Kapuvári Tamás volt még szlovák bajnokságba sorolva.Mivel nektek dontozni nem kellett,szerintem a pontokat megkaphatjátok,lehet a kupát is - de ezt már Rolival beszéljétek meg.Várakozásotok oka az volt,hogy át kellett sorolni valakit más kategoriába,és addig távol voltam.Segíteni csak akkor tudok, ha valaki szol.Az illeto szolt - megoldottuk a problémáját - azután tudtam Veletek foglalkozni.
Szevasztok ! Csak a gépátvételes részhez annyit mondanék,hogy két ember volt megbízva a munkával és csak az egyik szlovák - a kisegíto.A másik magyar. Esetleg volt még valaki aki nem tudta megértetni magát velem ? A tobbit nem kommentálom
sziasztok ! nevezés és gépátvétel az én feladatom,magyarul szoltam mindenkihez akit ismertem,még a német is belefér. a kolléga szlovák-angol.nem tudom mi lehetett a probléma
Bolkovce május 4.-én volt,sk szabályok szerint,de hasonlo / ugyanaz katok voltak mint hu.Trencsénben magyar bajnokság hu szabályzat szerint megy,de nevezhetsz szlovákba is sk szerint.A te kategoriádban /1.4 t /nálunk tobbnyire renault 5 1.4 t-k vannak 2-3 drb
Amit hirtelen megtaláltam ujságokban:hibrid garrett gt 2560 vr,ic waic 1600,1043 hf superflow csucsok.Majd ha személyesen találkozunk valahol,leforditom Nektek cca. 6 oldalnyi anyagot a sajtobol.
Nálam gépmunka + also és felso rész / blokk és fej / osszeszerelés hozott alkatrészekbol.A korítésrol nem sokat tudok,de majd rákérdezek. Szerintem a Tietek /polo vagy leon / tobbet tud nitro nélkul,mint a lupo.Amugy az alap a 150 lovas alsorész,a hajtokar lett cserélve /panchi /,meg kapott egy blokkmerevítot,meg egy kis hf.tuning+vezérmutengely.Gondolom ezzel nem árultam el nagy titkot.A beállitások,programozás stb. profituningos.Lehet annyi elonyuk van,hogy rendelkeznek saját 4x4-es méropaddal.
Sziasztok ! A lupo motorja még nálam van darabokban,hiányzik még bele ez-az.Most kisebb koltségvetésbol épul.Csak annyit tudok,hogy a koe-ra készulnek.
Most lett véglegesítve a dátum: aug. 1.-én.De 2x 402 m-ért nem utazok 200 km-t ,még ha biztos is a dobogó.Inkább a dragrally-t választom-ugyanolyan a távolság,csak nagyobb a móka.
11.2-utcai 195-65-15 gumival-még mindig nem jottek meg a spéci abroncsok.A tulaj szerint felszaladt a fordulat 7000 felé,utána pedig egy hajtokar onállositotta magát és meglékelte a blokkot.
Kozben fogyokurára fogtam a vasat /-70 kg/,ugyhogy holnap én is harcba szállok a kategoriámban.Hogy mi van belul,az senkit nem érdekel-csak kintrol nézzen ki normálisan.Csak a sebességhatárokra figyeljetek.A lupo legjobb ideje 11.0valami-de nem timeslipes ido.
Sziasztok! Tudom hogy mindenki Kunmadárra készul,de jon valaki kispokot alázni Losoncra? Csak mert azt hallottam,hogy szlovák bajnok akar lenni.Bemutatkozik a lupo is az uj fejlesztésekkel.
Szevasztok! Lábon jottem-mentem,dragrally megvolt,gyorsultam-dontoztem,javultam 0.2 sec.-t,mértunk is /koszi Ave/.Minden jo volt,mindenki jo volt,csak a kajásnál a sor...
Most olvastam,hogy sikerult megegyezni az itteni szervezokkel az idoméréssel kapcsolatban.Orulok,hogy Titeket választottak /mert én is a Ti csapatotokat ajánlottam/,s a színvonalas idomérés is hozzájárul majd ahhoz,hogy minél nagyobb számu magyar versenyzo bemutathassa versenygépét nálunk.Remélem ezzel a versennyel nálunk is elkezdodik valami,amit már dragnak lehet nevezni.
Nem.Lessz még két hazainak mondhato hegyiverseny májusban és juniusban,ahol a kategoriahatár 1600.Majd utánna cserélek.Most a téli verzioval indulok/hengerfejcsere,sima porlaszto,cca.100 lo / a dragrallyn,meg kiprobálom mit tud 400-on.
Nekem 1:3.242 , 2:1.989 , 3:1.289 , 4:1 ,difi 4.44 ,gumi átm. 550 és kellett 4.-be váltani.Ha hosszabb a difi,elég az 1-2-3., és 7400-7500-nál váltottam.Ha neked bejon ez az áttétel,én is kiprobálom majd a rovid váltot hosszu difivel, ami 3.9
Hasonlo kg / LE az 1600ccm-bol nekem 14.5-6-ot eredményezett.Kiváncsi vagyok mennyit hoz a +400ccm a te esetedben.Az én +300-as motorom csak nyárra lesz kész,de már orulok hogy lesz hasonlo ccm/meghajtásu ellenfél.Milyen válto-difi áttétellel indulsz?sperr?
A szlovák motorsport szovetség most el van foglalva az amator hegyiversenyzés eltiprásával.A gyorsulásos biznisz ízére még nem kaptak rá,ugyhogy nincs kinek eltiltania a gyorsulokat-nálunk ez még nincs hivatalos keretek koze vonva.Mondhatnám azt is,hogy szivesen látnánk benneteket a mi versenyeinken,csak a lemaradásunk igencsak tetemes rendezésben,idomérésben és a technikában is.De azért lesz majd egy-két rendezvény,melyre késobb felhivom a gyorsulni vágyok figyelmét,ahol jo lenne megmutatni mennyire is vagyunk tulajdonképpen lemaradva...
Dobrí gyen! Volt a lengyel dízel golf is?Mert a luposok azért /is/ mentek,hogy osszemérjék a technikát a polákokkal.Eredetileg a lupo is lengyel volt,2 éve vették toluk azzal a céllal hogy europa leggyorsabb ongyullados gépét csinálnak belole.Meg gondolom kíváncsiak voltak nem-e bolondítom oket a 12-es idoket futo 1-es golfokkal.Most akkor nagyképuen vagy leszegett fejjel mentek haza?
Ha minden igaz /hosszas rábeszélés után/ vasárnap egy szlovák csúcstarto gép is tiszteletét teszi tokolon.Legjobb ideje 11.79.De a poént nem akarom leloni...
Jun. 9. -Kia sportage 2.0 td motor melegedett,de meguszta.Jun. 30. Vito 2.3 td Vácnál meghal a turbo- el sem jutottam lacházára.Szept.8.-VW sharan 1.9pdtdi ulloi ut-fradipálya féltengelycsuklo-szakadás.Ez mind kolcsonauto volt barátoktol,amit meg is kellett javítani.Ja! Kozben vettem egy opel vectra caravan 2.5 V6-ot,amit rendbetettem hogy ne hagyjon cserben /ezzel tokolon voltam /,na ezt lefoglalta a police mert lopott volt.A ladára mindig lehetett számítani. 2004 ota lábon jártunk /rábaring,hungaroring,szlovák versenyek/ és csak 2x halt meg:1x rábán lendkerékcsavar-szakadás,1x pozsonyi hegyiversenyen hajtokar-csapágy.Csak az orokos verseny elotti-utánni konnyito-szerelést untam,ezért szállítottuk.
Ahoj!Elnézést kérek,hogy nem jelentem meg a donton,de elszállt a toltésem és mivel lábon jottunk,szerettunk volna még világosban hazaérni /nem sikerult/.Most ezt nem azért mondom,mintha veszélyt jelentettem volna a hondákra,szamarára,skodára ,de ha már valaki dontos - illene dontozni is.Van akinek a dontozés annyit ér mint másnak a dobogos helyezés. Ave! Kár hogy nem jott ossze a mérés.Jo lett volna tudni egy 0-100 adatot -szerintetek mennyi lehet ? Amugy ezévi célomat - feljonni a régi turbolada szintjére - elértem.
Az eddigi legjobb 1.99 Tokolon volt,de jovore szeretnék valami tapadosabb,szelesebb,jobb gumit a mostani 170-550-14 helyett.Meg aztán már eljott az 1.9-es motor ideje is - ez az 1.6-os kategoria nagyon suru.Meg kevesen hiszik el hogy 1.6-os,mert nem klasszikus építésu,hanem saját fejlesztés.